Blib Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hvordan vil dere bedømme det som kommer inn viss det er to perfekt like forslag, og det er det forslaget dere mener er best? Eller hvis den ene har beskrevet veldig mye, emns den andre ikke, men dere bestemmer dere for å gå for en mellomting? Eller hvis den ene bare lager en generell ide mens den andre lager utfyllende? Og spørsmål lignende det der...? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hvordan vil dere bedømme det som kommer inn viss det er to perfekt like forslag, og det er det forslaget dere mener er best? Eller hvis den ene har beskrevet veldig mye, emns den andre ikke, men dere bestemmer dere for å gå for en mellomting? Eller hvis den ene bare lager en generell ide mens den andre lager utfyllende? Og spørsmål lignende det der...? Vanskelig å gi et fasitsvar på dette, det blir en totalvurdering fra "juryen" sin side. Men det veier iallfall neppe i negativ favør at man har utvist god oppførsel på forumet Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Vanskelig å gi et fasitsvar på dette, det blir en totalvurdering fra "juryen" sin side. Men det veier iallfall neppe i negativ favør at man har utvist god oppførsel på forumet Heh, jeg får smiske enda litt til da Men, det de fleste kommer til å foreslå er et nytt design, så jeg vil bruke dette som eksempel. Hvis bruker A sier følgende: "Jeg foreslår at dere skaffer dere ett nytt design. Gjerne stilig, kanskje lignende Amobil. Eller annerledes" Og bruker B sier: "Der burde skaffe dere ett nytt design. I min mening bør det se slikt ut: Tabbeller her, ting der, den der" Så finner dere ut at et ntyt deisgn er hva dere vil ha. Men ikke helt likt det bruker B sa. Hvem vil da få høyeste premie? Og vil den andre brukeren da få 2. plass? At alle 4 som vinner kommer til å ha samme ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå