Gå til innhold

BK: Sesongslutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et artig bilde dette Copola, med veldig mange fine detaljer, syntes at det fungerer bra og at komposisjonen er flott. Skal man pirke på noe så er det det ene målet som stikker så vidt frem på venstre side, mulig det burde klones bort. Ser ofte slik selv på mine egne bilder etter at jeg har lagt de ut. Hadde kansje også vært ok og hatt med hele vanngraven. Men alt i alt et flott bilde.

Lenke til kommentar

Et artig bilde dette Copola, med veldig mange fine detaljer, syntes at det fungerer bra og at komposisjonen er flott. Skal man pirke på noe så er det det ene målet som stikker så vidt frem på venstre side, mulig det burde klones bort. Ser ofte slik selv på mine egne bilder etter at jeg har lagt de ut. Hadde kansje også vært ok og hatt med hele vanngraven. Men alt i alt et flott bilde.

Takk for kontruktiv tilbakemelding Håkon :)

Lenke til kommentar

Tusind tak for dit bidrag til temadagen Copola.

Billede: "Sesongslutt"

Hvilke styrker ser jeg i billedet?

Fin sammenhæng mellem titel og bille - for så vidt angå vangraven :-) Boldbanen ser dog mere trimmet og benyttet ud.

Fin balance i kompositionen med fokus på vandgrav og sekundært bommen - herved opstår også en god historie.

Hvilke svagheder ser jeg i billedet?

Efterbehandlingen efterlader et lidt opskarpet indtryk.

Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre?

Arbejde med opskarpningsteknikken

Hvad er mit helheds indtryk af billedet?

Godt komponeret og spændende billede, der fortæller en god historie.

Omsat til Digit score:

5 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse

5 Komposition

3 Håndtering af teknik

4 Personlig subjektiv vurdering

4 Samlet score

Lenke til kommentar

Tusind tak for dit bidrag til temadagen Copola.

Billede: "Sesongslutt"

Hvilke styrker ser jeg i billedet?

Fin sammenhæng mellem titel og bille - for så vidt angå vangraven :-) Boldbanen ser dog mere trimmet og benyttet ud.

Fin balance i kompositionen med fokus på vandgrav og sekundært bommen - herved opstår også en god historie.

Hvilke svagheder ser jeg i billedet?

Efterbehandlingen efterlader et lidt opskarpet indtryk.

Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre?

Arbejde med opskarpningsteknikken

Hvad er mit helheds indtryk af billedet?

Godt komponeret og spændende billede, der fortæller en god historie.

Omsat til Digit score:

5 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse

5 Komposition

3 Håndtering af teknik

4 Personlig subjektiv vurdering

4 Samlet score

Takk for din gjennomgang av bildet Websters. Tar dine anmerkninger med meg :)

Lenke til kommentar

Liker godt motivet ditt med den ganske rufsete plassen. HDR? Hvis det er HDR virker det som om kamera har flyttet seg litt mellom eksponeringen, gir en form for uskarphet. Men det er pirk. Farger og lys sitter bra. Liker kompen din her. Flott bidrag.

Takk for kommentaren Ulla. Dette er ikke HDR, men jeg la ned litt arbeide for å få til det uttrykker det ble. Uskarpheten du nevner vet jeg ikke riktig hvordan har oppstått :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...