Karina Hulesangerhule Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hei Jeg har kjøpt meg ny tv, en philips et eller annet. Aner ikke hvilken modell det er eller noe! hehe anywho, jeg kjøpte en sånn og en hdmikabel Når jeg kobler det sammen får jeg bare dette bildet ! noen som vet hva jeg må gjøre? det bildet er ikke bakgrunnen min Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Hei, dette kan være litt vanskelig å få bra til har jeg erfart. Gå til Systemvalg --> skjermer og sjekk at den er instillt for 720p (eller 1080p hvis TV-en har full HD), du kan evt prøve å skru av/på overskanning, da slipper du at bildet blir kuttet, men du får gjerne en sort kant rundt bildet istedet. Har samma problem selv og prøver å finne ut en løsning, skal si i fra om jeg finner ut noe Edit; misforsto vel litt her, du må gå på Systemvalg - skjermer - (din skjerm) - organisering og huk av på like skjermer Endret 14. august 2011 av Kjeksmestern 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Tusen hjertelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå