carpsdi Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei! kan dere ta en titt på min post? Ingen oppstarts alternativer fungerer.. (safe mode osv) Har samme problem med oppstart at jeg får Bluescreen etter windows logoen som "loader" Får heller ikke til å formatere PCen... Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1367638 Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Sliter fortsatt her. Kan det være mulig med nytt skjermkort? Siden det virker som om problemet er driveren til skjermkortet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Om du har ett gammelt skjermkort liggenes, kan du jo alltids prøve det. fungerer det med drivere, så er det kortet ditt som er defekt. Fungerer det ikke med drivere, er det enten windows eller noe annet krøll. Vil ambefale deg og opptatere alt av drivere, spesielt alle driverene til hovedkortet. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 [LØST]: Problemet var defekt skjermkort, noe jeg ikke aner hvordan har skjedd. Har et midlertidig 8600GT til jeg får nytt på garanti/reklamasjon. Tusen takk til alle som hjalp meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå