InZaneAga Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Du kan prøve og laste ned 275.33 driveren herifra: http://www.nvidia.co.uk/Download/Find.aspx?lang=en-uk IKKE velg 280 eller noen beta drivere. Oki. her er isåfall den nyeste minidump loggen: http://www.megaupload.com/?d=Q8JUSZP3 Kan jo se om det er samme feilen enda? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Var nvlddmkm.sys denne gangen også. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Du kan prøve og laste ned 275.33 driveren herifra: http://www.nvidia.co.uk/Download/Find.aspx?lang=en-uk IKKE velg 280 eller noen beta drivere. Kom inn uten bluescreen nå Gjorde som du sa, med 275.33 Skal ordne litt her også restarte pcen å se om det kommer noe da Tusen takk for hjelpa ihvertfall Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 fint det ordnet seg. Har selv noen problemer med den nyeste driveren, og skal sende mail om det nå. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Alt funka fint ja, helt til jeg skulle restarte igjen for å fullføre skjermkort driveren. BLUESCREEN... faen. Rimelig lei denne søpplepcen nå. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Valgte du tilpasset instalasjon og trykte på ren installasjon? Om ikke, prøv igjen, da den skal fjerne den gamle driveren. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Valgte du tilpasset instalasjon og trykte på ren installasjon? Om ikke, prøv igjen, da den skal fjerne den gamle driveren. Trykte tilpasset instalasjon og trykte på ren installasjon ja. Skal laste opp den nte loggen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kan jo være noe annet denne gangen, men jeg tviler. Men det kan jo være et defekt kort? eller ett eller annet som er defekt? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Prøv å ta ut skjermkortet og sette det inn igjen, skru godt til. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Kan jo være noe annet denne gangen, men jeg tviler. Men det kan jo være et defekt kort? eller ett eller annet som er defekt? Jeg hadde kortet ute igår fordi bios batteriet sitter under. Jeg skal prøve å sette det godt fast og skru godt til. EDIT: den nyeste loggen: http://www.megaupload.com/?d=6979COW5 Endret 15. august 2011 av InZaneAga Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Hmm, prøv det du. Sett det ordentlig inn i sporet, og pass på å ha den låsetingen på hovedkortet i ulåst posisjon før du trykker det inn. Du skal høre ett klikk når du dytter inn skjermkortet. Skru det så ordentlig fast med skrutrekker, selv om det er tommelskruer. Skal ta en titt på filen din nå Endret 15. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Hjalp ikke å sette det fast på nytt. Samme drite skjer. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Du har vel ingen andre PCI-Express x16 slots du kan prøve og sette kortet i? Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Du har vel ingen andre PCI-Express x16 slots du kan prøve og sette kortet i? Skal se (evt sjekke nå) sjekka du filen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Får ikke lastet den ned. Skal sjekke den, må bare få lasta den ned først Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Skifta psi inngang og kom inn uten bluescreen. Men for at opdateringene til skjermkortet skal tre i kraft må jeg restarte. OG da kommer det bluescreen igjen.. Skjermkorter er ikke defekt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvordan vet du at skjermkortet ikke er defekt? Men det høres mer ut som driverkrøll. Du kan prøve en enda eldre driver, som ikke er beta. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Hvordan vet du at skjermkortet ikke er defekt? Men det høres mer ut som driverkrøll. Du kan prøve en enda eldre driver, som ikke er beta. Det burde jo ikke være defekt når jeg plugger det i den andre pci ingangen og skrur på pcen. Og den loader og gjør klart skjermkortet for bruk, det kommer opp at jeg må restarte pcen for at det skal tas i bruk, og da kommer jo bsod, Er nok driverkrøll ja. Skal prøve en eldre driver. Lenke til kommentar
tiddylicious Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Var nevnt tidligere, men nevner det for sikkerhetsskyld: husk å avinstallerer de gamle driverne før du installerer nye. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Var nevnt tidligere, men nevner det for sikkerhetsskyld: husk å avinstallerer de gamle driverne før du installerer nye. Når jeg utfører ren instalasjon så blir den gamle slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå