Krismeko Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Stille Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Et skarpt og flott bilde, bra komp Lenke til kommentar
thoar Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 liker dette godt. veldig norsk virker som god skarphet og fine farger. beskjæringa liker jeg også godt da det kler motivet . Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Flott motiv dette her godt komponert med fine farger. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Skarpt, stemningsfullt og velkomponert. Synes du har fordelt elementene godt over hele bildeflaten. Kjernet gir en fin indikasjon på at her er det stille Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Kristin. Billede: "Stille" Hvilke styrker ser jeg i billedet? Fin eksponering og gode naturlige farver. God forgrund med hegn og hus. Gode skyer. Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Kompositionen lidt ude af balance - horisonten fornemmes midtstilt og lidt svært at se hvad som er dit fokuspunkt. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? Foretage en crop i venstre side ind til den første store klippe - herved opnås en fornuftig komposition med udsigt til venstre og huset danne mere rammen for kigget til den stille sø. Under optagelsen gå lidt tættere på hus og hegn, således at deres funktion som forgrund træder mere i karakter. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Fint billede fra en dejlig plet, som virker indbydende og tiltalende. Omsat til Digit score: 4 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 3 Komposition 4 Håndtering af teknik 4 Personlig subjektiv vurdering 4 Samlet score Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Godt komponert landskapsbile. Mange elementer som inngår, - et bilde man kan kikke ganske lenge på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg