Okei Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Hei Ser at flere har kommentert mens jeg redigerte min forrige post scroll opp og si hva dere synes Tror det setupet ser bra ut Men hvis noen har noen andre ideer, så vil jeg gjerne høre dem. Kunne uansett ikke gjort dette uten deres hjelp! Tusen takk. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Kjøp en SSD og vent 1-2 år til det kommer noe som er verd å bruke penger på. Om du så bruker 10-20k vil du få svært lite ytelse over det du kan få med det utstyret du allerede har. Å utnytte den PCen du har i dag på en bedre måte koster ikke noe annet enn investering av tid. Jeg vet ikke hvilke innstillinger du bruker per i dag, men det tar deg noen få timer (inkludert stabilitetstesting) å få PCen stabil på 3.8 GHz og da har det ikke noe for seg å bytte komponenter. 2600k er i kun en sidegrade og om 1 år er du like langt, altså er det bortkastede penger å investere nå. Du bør koste på deg en ordentlig 3-part prosessorkjøler dersom du ikke har dette allerede. Endret 15. august 2011 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå