inspiron73 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Heisann! håper noen kan hjelpe meg med et problem: Innstallerte proxyserveren AnalogX på pc1 og alt gikk rimelig greit helt til jeg skulle laste ned eventuell e-post på pc2. Da fikk jeg følgende feilmelding: Oppgaven firmapost - Sende og motta rapporterte feilen (0x800CCC0D): Finner ikke e-postserveren. Bekreft serverinformasjonen i kontoegenskapene. Hva kan være feil? På innstillinger på e-post oppsettet er tilkoblingen satt til å koble på via det lokale nettverket(LAN) Hjelp meg please! Hilsen inspiron73 8) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hvordan kobler du deg til internett? Bredbpnd eller dialup? Hvis det er dialup så kan du ikke la den stå på Lokalnet (LAN). Er du sikker på at server navnene er riktige da? des,OUT! Lenke til kommentar
frg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det er instillinger i AnalogX som du må benytte deg av for å kunne bruke epost på pc2. Les readme-filen som følger med. Det står forklart der. Husk å installere siste versjon(4.14) da jeg vet det har vært problemer med epost på versjon 4.12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå