Old Game Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Joey Barton Beskrivelse: Kan fyre opp krangler folketomme rom, havne i slåsskamp med veiskilt og erte på seg jomfru maria. Bør også nevne at vedkommende har hatt tidenes deiligste bart i sesongen som var. Fotballeuropas mest underholdene spiller hvis man ser bort fra fotballferdigheter. http://twitter.com/#!/joey7barton Endret 15. august 2011 av Game 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg ble latterliggjort da jeg sa at jeg ville ha Barton til United. 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 En pøbel , Hurra , neida , Bare show med noen sånne folk ( Men du mener kanskje erte på seg paven, Alle klarer og erte på seg kvinnfolk og det gjelder alle kvinnfolk ingen untak) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Jeg ble latterliggjort da jeg sa at jeg ville ha Barton til United. Ikke god nok. Duncan Ferguson likes this thread. He pokes Joey Barton. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Pøh. Har vi muligheten til å ha Owen i troppen, burde det ikke være noe problem for Joey heller. I tillegg er han gratis. <3 Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Barton er klassespiller når han først konsentrerer seg. Ville ikke dere Manu fans heller hatt han istedenfor kjedelige Carrick. Alltid gøy rundt Barton. Edit: Barton blir nok der han er. Ingen som tørr å ta han inn i garderoben. Endret 14. august 2011 av fluffy_1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tror Barton blir ut sesongen og drar på free transfer til neste år. Frykter at han ønsker seg en reunion med Allardyce og Nolan dersom vi rykker opp. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Burde vel nedgraderes til dronning etter igår? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hahah... fotballspillere generelt ser ut som tidenes pingler om noen langer ut slag mot det. Btw, noen som vet hvem den første til å "markere" at man blir slått var? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Taylor? Han drev og viftet som faen med albuen i hvert fall. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Ryan Taylor riktignok. Ikke lett å bli klok på det der. Dere får ikke Matthew hvertfall. Han signaliserte for at det var albue. Endret 14. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Nei, tenkte historisk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) En spiller som virkelig hadde gjort seg i Chelsea. Han kunne tatt opp arven på midtbanen etter Vinnie Jones og Dennis Wise. Endret 15. august 2011 av LarsP Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Barton til United hadde vært en våt drøm. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg kunne sett det for meg, men tror ikke Fergie er interessert i en som ikke bryr seg om reglene i klubben, selv om han er en god spiller. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Barton-til-Arsenal-ryktene fikk seg hvertfall en heftig knekk. Spørs på stemningen mellom Gervinho og Barton på treningsfeltet etter lørdagens incident. Men jeg er enig: Joey Barton er vår tids Vinnie Jones. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Please. Barton er ei pingle som sjeldent gjør annet enn å provosere. Jones var en hardhaus av dimensjoner. Hvorfor er Barton så jævla hardcore liksom? Fordi han kan gi en tenåring juling, eller fordi han kommer opp bak medspillere på treningsfeltet å slår dem ned før de kan reagere? Suckerpunching er ikke akkurat så jævla mandig. Barton er fuck all annet enn ei lita pingla med angerissues. 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Joey Barton er elsk fordi han er en douchebag av rang og har et utseende som matcher personligheten, intet mindre. Tror de fleste som vokste opp med engelsk fotball bare for ti-tolv år siden vet at det knapt finnes en hardman igjen i fotball. Nærmeste jeg veit om er Wes Brown. Han moser ned det han ser i sin vei mot ballen ala Antonsens "brøyteren" http://www.youtube.com/watch?v=fLpqHwKH2-4 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå