skrufmaister Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 For ett par dager siden så røyk min gamle logitech G9 etter ett par års bruk. Så nå sitter jeg med en gammel Dell mus.. så jeg lurer på om noen har noen råd om en gaming mus helst ikke mer enn 700kr Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Liker du tung/lett mus, trådløs? Hva slags spiller du? Lenke til kommentar
skrufmaister Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Bryr meg egentlig ikke om den er tung eller lett men det er vel vekter på de fleste musene nå? den skal ikke være trådløs spiller for det meste skytespill. CS:S etc Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ace Edge 3200 er en ganske god mus til prisen. Tror du får den for rundt 350 inkl frakt. Lenke til kommentar
skrufmaister Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Titta på den den så bra ut den. Åpen for flere forslag Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kan anbefale å få testet så mange muser som mulig. Ingenting har mere å si en hva du selv synes. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Selv bruker jeg Roccat Kone v2. Har ingen problemer med den, så kan igrunnen anbefale den. Kan programmere en haug med profiler\makroer om du interesserer deg for slikt. Lenke til kommentar
Varmt Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Razer sin DeathAdder liker jeg veldig godt når det kommer til FPS spill. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Logitech MX518, Logitech G5 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Som en felles Cs gamer så kan jeg anbefale Microsoft Sidewinder x5, den er unskyld språket. Jævlig god! har gitt bort min, men ellers så er den fantastisk. Den er lett, lange "tangenter" og veldig fin i bruk når det gjeler knife running på mw2. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen som kan forklare hvorfor dere ikke er så glade i trådløse mus? En god trådløs mus skal jo i praksis være like god som en med tråd i og man slipper at tråden vikler seg inn i alt. Har selv en Mx1000 som har vart nå i snart 5 år siden jeg kjøpte den og den har fungert ekstremt bra i spill med untak av noen sære titler der jeg har måttet stille på knappene manuelt. Men er man lei av å lade musen og tåler litt kabelrot så finnes det mange optiske laser mus der ute som gjør jobben bra , overnevnte Microsoft Sidewinder x5 er et bra alternativ som jeg kun har hørt positivt om for det meste (var jo en som ble så forbanna når han tapte i CS at han rev ut kabelen på musa ^_^ ) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen som kan forklare hvorfor dere ikke er så glade i trådløse mus? En god trådløs mus skal jo i praksis være like god som en med tråd i og man slipper at tråden vikler seg inn i alt. Har selv en Mx1000 som har vart nå i snart 5 år siden jeg kjøpte den og den har fungert ekstremt bra i spill med untak av noen sære titler der jeg har måttet stille på knappene manuelt. Men er man lei av å lade musen og tåler litt kabelrot så finnes det mange optiske laser mus der ute som gjør jobben bra , overnevnte Microsoft Sidewinder x5 er et bra alternativ som jeg kun har hørt positivt om for det meste (var jo en som ble så forbanna når han tapte i CS at han rev ut kabelen på musa ^_^ ) I praksis like god? Tja, er jo alltid sjanse for connection problem, selvom det ikke skjer mesteparten av tiden, du slipper å tenke på batteri også. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Razer sin DeathAdder liker jeg veldig godt når det kommer til FPS spill. Enig i den. Razer Deathadder musen sitter støpt i handen. Sklir godt på musematta og har en behagelig vekt. Har ikke hatt noe fjusk med den i det hele tatt. Har brukt den godt i over ett år og fortsatt like solid og spretten ;D Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 [ I praksis like god? Tja, er jo alltid sjanse for connection problem, selvom det ikke skjer mesteparten av tiden, du slipper å tenke på batteri også. Mener at akkurat dette problemet nå var en saga blott med de nye profesjonelle seriene med spillmusene , derimot er nok batteri et godt poeng for mange selv om det skal relativt mye til for å lade fullstendig ut en mus og den greier jo som regel å ladde seg opp mellom spilleøktene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Slenger meg på denne tråden, jeg må innse at min Roccat Kone ikke lenger har et musehjul som fungerer som knapp. Irriterende fillefeil egentlig, som ikke betyr så all verdens, allikevel føler jeg at det er en stor nok feil til å måtte kjøpe ny mus. Vurderer en ny Kone men frister også å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har hatt Roccat kone 1 og 2, begge har musehjulet klikka på. Digger funksjonene på den og form, men musehjulet er bare kvalmt at det skal ryke. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har hatt Roccat kone 1 og 2, begge har musehjulet klikka på. Digger funksjonene på den og form, men musehjulet er bare kvalmt at det skal ryke. Sannsynligvis laget nettopp for at det skal ryke. Mange produsenter som har laget produktene for at de skal vare såpass lenge så man må bytte dem ut :-( , synd men slik har forbruksmarkedet blitt til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Lagde meg en ny profil for Deus Ex, og da fungerer musehjulet helt fint igjen med alle profiler. Ganske greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå