Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny gaming mus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan forklare hvorfor dere ikke er så glade i trådløse mus?

En god trådløs mus skal jo i praksis være like god som en med tråd i og man slipper at tråden vikler seg inn i alt.

Har selv en Mx1000 som har vart nå i snart 5 år siden jeg kjøpte den og den har fungert ekstremt bra i spill med untak av noen sære titler der jeg har måttet stille på knappene manuelt.

Men er man lei av å lade musen og tåler litt kabelrot så finnes det mange optiske laser mus der ute som gjør jobben bra , overnevnte Microsoft Sidewinder x5 er et bra alternativ som jeg kun har hørt positivt om for det meste (var jo en som ble så forbanna når han tapte i CS at han rev ut kabelen på musa ^_^ )

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare hvorfor dere ikke er så glade i trådløse mus?

En god trådløs mus skal jo i praksis være like god som en med tråd i og man slipper at tråden vikler seg inn i alt.

Har selv en Mx1000 som har vart nå i snart 5 år siden jeg kjøpte den og den har fungert ekstremt bra i spill med untak av noen sære titler der jeg har måttet stille på knappene manuelt.

Men er man lei av å lade musen og tåler litt kabelrot så finnes det mange optiske laser mus der ute som gjør jobben bra , overnevnte Microsoft Sidewinder x5 er et bra alternativ som jeg kun har hørt positivt om for det meste (var jo en som ble så forbanna når han tapte i CS at han rev ut kabelen på musa ^_^ )

I praksis like god? Tja, er jo alltid sjanse for connection problem, selvom det ikke skjer mesteparten av tiden, du slipper å tenke på batteri også.

Lenke til kommentar

Razer sin DeathAdder liker jeg veldig godt når det kommer til FPS spill.

Enig i den. Razer Deathadder musen sitter støpt i handen. Sklir godt på musematta og har en behagelig vekt. Har ikke hatt noe fjusk med den i det hele tatt. Har brukt den godt i over ett år og fortsatt like solid og spretten ;D

Lenke til kommentar

[

I praksis like god? Tja, er jo alltid sjanse for connection problem, selvom det ikke skjer mesteparten av tiden, du slipper å tenke på batteri også.

Mener at akkurat dette problemet nå var en saga blott med de nye profesjonelle seriene med spillmusene , derimot er nok batteri et godt poeng for mange selv om det skal relativt mye til for å lade fullstendig ut en mus og den greier jo som regel å ladde seg opp mellom spilleøktene.

Lenke til kommentar

Slenger meg på denne tråden, jeg må innse at min Roccat Kone ikke lenger har et musehjul som fungerer som knapp. Irriterende fillefeil egentlig, som ikke betyr så all verdens, allikevel føler jeg at det er en stor nok feil til å måtte kjøpe ny mus.

Vurderer en ny Kone men frister også å prøve noe nytt.

Lenke til kommentar

Har hatt Roccat kone 1 og 2, begge har musehjulet klikka på. Digger funksjonene på den og form, men musehjulet er bare kvalmt at det skal ryke.

Sannsynligvis laget nettopp for at det skal ryke.

Mange produsenter som har laget produktene for at de skal vare såpass lenge så man må bytte dem ut :-( , synd men slik har forbruksmarkedet blitt til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...