direkte Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Når jeg slår på tven kommer det ikke noe bilde på den, men knappen på tven som lyser når tven er på lyser nå også. Hva er feil her? Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har du slått på enheten som gir bildesignal? Har kabelen fallt ut? Har noen satt den på en annen input? Eller er det ikke "intet signal" engang? Må starte med det åpenbare Lenke til kommentar
direkte Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Hva er enheten som gir bildesignal? Det har vært flyttet på noen ledninger da noen brukte en annen tv isted, men mener alt skal stå på rett plass nå. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det er jo bare å sjekke det, da. (med enheten som gir bildesignal mener jeg det du får bildet fra) Men kan du si hva det er du skal ha bilde fra og hvilke kabel etc? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har samme problemet selv av og til. Setter på PCen, og skal skru på TVen som jeg bruker som skjerm. Skjermen gir "skrur-seg-på-klikket", men forblir svart. Skrur den av og på gjentatte ganger, og blir irritert. Men så har jeg kanskje funnet ut at hvis jeg får svart skjerm, og skrur den av igjen, og venter fem sekunder før jeg skrur den på igjen, så fungerer det. Av og til fungerer alt med en gang også, uten noe krøll. Merkelig. Philips 32" flatskjerm btw. Noe mer veit jeg ikke om den. Men prøv det jeg sa a, skru på og av, vente noen sek, og skru på igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå