Tjernshaugen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 - Temadag 14 august 2011 - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olaf den heldige Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Flott manipulasjon! Spennende med flua som ser på månen. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Tjernshaugen. Billede: "Hver sin egen tue" Hvilke styrker ser jeg i billedet? Original ide, fint sat op og komponeret. Vi har insektet fint placeret i billedfladen og vi fornemmer at det har øje for månen. Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Lille dybdeskarphed på insektet - stjæler noget opmærksomhed. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? Vil ikke umiddelbart pege på noget udover lidt mere dybdeskarphed i optagelsen. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Flot original ide - god historie - fint udført. 5 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 4 Komposition 4 Håndtering af teknik 4 Personlig subjektiv vurdering 4 Samlet score Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Fint bidrag dette til temadagen, der komposisjonen sitter. Artig med flua, hva er det den tenker; nå har jeg erobret denne tua, det neste må bli den planeten jeg ser der borte.... Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Flott manipulasjon! Spennende med flua som ser på månen. Hyggelig at du fikk noe ut av det Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Fint bidrag dette til temadagen, der komposisjonen sitter. Artig med flua, hva er det den tenker; nå har jeg erobret denne tua, det neste må bli den planeten jeg ser der borte.... Hyggelig at du ser noe av det samme "her og der- følelsen" som meg i bildet Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Tjernshaugen. Billede: "Hver sin egen tue" Hvilke styrker ser jeg i billedet? Original ide, fint sat op og komponeret. Vi har insektet fint placeret i billedfladen og vi fornemmer at det har øje for månen. Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Lille dybdeskarphed på insektet - stjæler noget opmærksomhed. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? Vil ikke umiddelbart pege på noget udover lidt mere dybdeskarphed i optagelsen. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Flot original ide - god historie - fint udført. 5 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 4 Komposition 4 Håndtering af teknik 4 Personlig subjektiv vurdering 4 Samlet score Tusen takk til deg også Steen, for et fint tema som ser ut til å ha trigget mange fotografer og gode bilder. Takk også for din grundige måte å evaluere bildene på. Det er svært prisverdig og er et eksempel til etterfølgelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg