Gå til innhold

interesse for studio i trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppholder meg en del i Buvika, like uttafor Trondheim - så det kan nok være av interesse etterhvert. Men må ærlig innrømme at studiofotografering ikke er det jeg holder mest på med, selv om jeg har god tilgang til et relativt velutstyrt studio gjennom skola. Må bli bedre på studiofoto though! :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hei. vurderer å åpne studio i tronheim og lure på om det er noe intr hos trønderfotografer å leie på timebasis. Det vil evt være minst 25 kvm og 3.5 m takhøyde.

For 50 kr timer.... jaaaa, for 5000 kr timen.... neeei.

Altså, det er alltid interesse for noe slikt men spørsmålet er prisen det vil ligge på.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det finnes faktisk noen, men jeg har inntrykk av det er enten dårlig markedsføring, eller liten interesse/kunnskap om markedsføring blant disse, uten at jeg vet hvorfor.

Jeg driver ikke med studiofoto, men har tilgang til leie av et lite studio den dagen jeg finner ut at jeg vil leke meg litt.

Endret av azetlitz
Lenke til kommentar

Spørs veldig på prisen, ja. Har selv et lite studio i kjelleren med (foreløpig) 2 blitser, som jeg stort sett får til det jeg vil med. Men får jeg tilgang til et studio med godt utvalg i blitser og tilbehør til en billig penge, så kan det hende jeg vil vurdere å benytte meg av noe slikt.

Lenke til kommentar

Jeg deler allerede studio med tre andre, så for min egen del er dette litt uaktuelt, MEN jeg vet at det finnes mange fotointeresserte i Trondheim som ønsker å leie studio innimellom. Med rett markedsføring og slikt tror jeg ikke det skal være noe problem å leie ut - særlig hvis du legger deg på en rimelig pris.

Forøvrig synes jeg du er en knakende god fotograf! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...