bellavista Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Blir jeg brunere av å spise mye gulrøtter? Lenke til kommentar
bellavista Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Nei Okey ? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Dyr kan få en svakt rød-skinn i pelsen av å spise gulrøtter - aldri hørt om at det påvirker mennesker på noen måte i hudfarge. Lenke til kommentar
hewkings Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Nei Okey ? Som Lege, må jeg si at det påvirker ikke hudfargen din på noen måte. Men om du spiser for mye av det kan det påvirke tarmer. Lenke til kommentar
bellavista Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Vist du googler det, så er jo det mange som sier at du blir brunere. Lenke til kommentar
hewkings Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Vist du googler det, så er jo det mange som sier at du blir brunere. Hehe, Gjør det, Men er ingen som har bevist at man kan bli brunere. Etter det jeg har sett hvertfall Lenke til kommentar
bellavista Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Vist du googler det, så er jo det mange som sier at du blir brunere. Hehe, Gjør det, Men er ingen som har bevist at man kan bli brunere. Etter det jeg har sett hvertfall Ok. Men tror jeg tester det. Men skal passe på slik at jeg ikke ødelegger tarmen Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvis det er så utrolig viktig for deg å bli brun, finnes det bedre metoder en å spise gullerøtter. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Vær fornøyd med den du er, å bli oransje er ikke noe å lengte etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå