NeEeO Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Hallo, jeg har aldri forstått hva hva "Kind of " betyr..noen som kan forklare hva det betyr? og når man kn bruke det? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Ehm , vanskelig og si egentlig . Men det er omtrent det samme som Thats kind of boring , Det er liksom kjedelig . I was kinda thinking about that Jeg tenkte liksom på det Det er egentlig det engelske ordet for liksom Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Eller at noen bruker det i en mer ``slæng`` måte er og skrive I kinda did that , for eks , Kinda er egentlig ikke noe ord trur jeg men de sier det ofte Thats kinda nice Når jeg tenker meg om er det veldig vanskelig og oversette det i og med at det får forskjelig betydning litt hvor du bruker det som jeg oversetter det er det Thats kinda Nice = Det er egentlig fint Eller Det er jo egentlig litt Fint . Avhengi av åssen situvasjonen er får vell ordet egentlig forskjellig betydning . Thats Kinda Awsome vill jeg si er for og gi Awsome en litt høyere mening eller på en måte si at det er ``awsome`` bare litt bedre og litt mere i en sjokert måte eller Thats kinda not that cool er en måte og få en ting til og høres enda værre ut en om du bare hadde skrivi Thats not that cool . Kan hende jeg tar litt feil her men håper det var til hjelp . er ingen engelsk lærer men det funker vell Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 "Kind of" kan også oversettes med "på en måte". Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Kinda er også en måte å skrive det på Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Men jeg trudde at det betydde," på en måte " som sebbur sier, blir litt forvirra når alle kommer med forskjellige betydninger Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Ganske/På en måte/Litt sånn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå