Harald Gjerholm Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Høst på Ringerike Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Harald. Billede: "Høst på Ringerike" Hvilke styrker ser jeg i billedet? God dybde, fine dusche farver, gode linjer Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Lidt ubalance i kompositionen giver et lidt midtstilt indtryk. Ville gerne have set lidt mere end grene af træet til venstre som er en del af din forgrund. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? Et mindre crop i højre side kunne give en bedre balance i kompositionen set med mine øjne. Sikre at en større del af træet i venstre side og forgrunden forneden er med i optagelsen. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Dejligt efterårsbillede med en god stemning. Synes godt om det lidt slørede indtryk. 5 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 3 Komposition 4 Håndtering af teknik 4 Personlig subjektiv vurdering 4 Samlet score Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Et flott bilde dette Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Steen ( Websters) har vel sagt det meste i en utfyllende og god evaluering, og jeg er nok enig i hans vurderinger. Savner muligens litt mer kontrast i bilde. Ha en fin søndag Harald. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 En flott komposisjon Harald, flotte farger av kulturlandskapet på Ringerike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg