Gå til innhold

Finne ukjent servitør

Anbefalte innlegg

Jeg var i syden nylig. Da ble jeg kjent med en kelner, men jeg kan ikke finne han på facebook. Er jo ikke hundre prosent sikker på om han har facebook, men jeg har ikke gitt opp håpet enda. Jeg vet bare fornavnet hans, så det er litt vanskelig å finne ham. Jeg har prøvd å bruke "sted" og "arbeidsplass" når jeg har søkt etter ham på facebook. Har dere noen tips? Skulle gjerne visst hva han het!

Endret av Linselus1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg var i syden nylig. Da ble jeg kjent med en kelner, men jeg kan ikke finne han på facebook. Er jo ikke hundre prosent sikker på om han har facebook, men jeg har ikke gitt opp håpet enda. Jeg vet bare fornavnet hans, så det er litt vanskelig å finne ham. Jeg har prøvd å bruke "sted" og "arbeidsplass" når jeg har søkt etter ham på facebook. Har dere noen tips? Skulle gjerne visst hva han het!

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har ikke noe tips til deg, er vel heller i samme situasjon kan man si ;)

Ble litt kjent med en av servitørene i restauranten på hotellet, og det hadde vært artig å finne ham på Facebook. Men jeg vet heller ikke noe mer enn fornavnet og har ikke lykkes i å finne ham der, sukk...

Så jeg bare lurte på om du har lykkes i å finne 'din' kelner? Vet ikke om jeg tør ringe hotellet og spørre he he ;)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hei!

Jeg har ikke noe tips til deg, er vel heller i samme situasjon kan man si wink.gif

Ble litt kjent med en av servitørene i restauranten på hotellet, og det hadde vært artig å finne ham på Facebook. Men jeg vet heller ikke noe mer enn fornavnet og har ikke lykkes i å finne ham der, sukk...

Så jeg bare lurte på om du har lykkes i å finne 'din' kelner? Vet ikke om jeg tør ringe hotellet og spørre he he wink.gif

niks.. :/ Gjorde du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...