MrAvionics Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Og hvordan var sid meiers ? Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Spillet var veldig kult og grafikkene var jo helt nydelige! Var litt vanskelig i begynnelsen, men øving gjør mester vett'u! Men som du sier ble det litt kjedelig i lengden , men alt i alt er jeg veldig fornøyd med spillet Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Har ikke motatt sid meiers enda men skal innformere deg om hva jeg synes om det da Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Hei igjen, jeg motokk sid meiers i dag, men har noen problemer med det som jeg lurte på om du kunne hjelpe med... Det første som ikke er så viktig er at jeg ikke får det inn på steam, og det andre er at det hele tiden kommer etter at jeg kansje har spilt det i 30 min: Sid meiers railroads har sluttet å virke, windows ser etter en løsning på problemet??? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Du får ikke lagt det inn på steam. Det andre problemet har ikke jeg hatt, men har du prøvd å patche det ? Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Hva mener du med å patche? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 installere oppdatering. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Nei, nå koker det over her, nå klikker det hvert 3 min!!! Kan det være at pcen ikke har alt det spillet forlanger? Håper virkelig det er det for da kan jeg fikse problemet, men det blir nok litt vanskelig når jeg ikke vet hva problemet er Endret 8. september 2011 av bjorni11 Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Har tatt kontakt med "soldout", håper på svar av dem ganske snart :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå