Gå til innhold

innhold på tog simulator spill

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en fan av simulator-spill, og jeg tenkte jeg kansje kunne skaffe meg et tog-simulator spill, men først vil jeg vite hva det går ut på....?

Bare designer man togbanene eller sitter man inni togene å styrer noe der, eller?

Takk for svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Railroad 3 var litt gøy i sin tid, men er relativt gammelt. Mange har problemer med det på Windows 7 inkl meg.

Sid meiers railroad er litt artig å ta frem av og til, men ikke det spillet jeg kan spille time etter time dag etter dag. Og er en fordel å spille mot andre synes jeg...

Railworks 2 har jeg så vidt testet, virker som et bra spill til å være lokfører men jeg synes det blir kjedelig i lengden. Da vil jeg heller spille spill det jeg bygger tog :)

Men vil anbefale deg demoen til sid meiers railroad: http://store.steampowered.com/app/7600/?snr=1_4_4__13

Hvis det faller i smak så kan du betale 90,- så har du det fra steam :)

Lenke til kommentar

Da har jeg prøvd demoen, og jeg er kjempefornøyd! :dribble:

Derfor har jeg bestemt meg for at jeg skal kjøpe det, men heller fra play.com som selger det til 40 kr ;)

Jeg synes også at det å være lokfører også høres kjempekult ut, så derfor skal jeg lete litt på internettet etter demoen til den også! :thumbup:

Tusen takk for svar! :new_woot:

Lenke til kommentar

Godt å høre :) Du blir nok fornøyd :)

Spilte litt Microsoft Train Simulator i sin tid. Er fra 2001 så ganske gammelt. Men om grafikk ikke er det viktigste så kanskje du liker den også. Mange gratis tilleggspakker med blandt annet noen tog til nsb og noen norske ruter. Her er den norske addon siden: http://3dtog.com/

Oppfølgeren til MTS skulle vært her i 2009 men ble utsatt på ubestemt tid da spillavdelingen som utviklet ble lagt ned.

Nå ser det ut som den kommer i kombinasjon med den nye railworks 3. Den skal hete Train Simulator 2012 og kommer mot slutten av året.

Lenke til kommentar

Jeg er selv lokfører, så jeg får vel egentlig dosen min på jobb, men det finnes jo noen simulatorer å velge mellom. Hvis du har et ønske om å kjøre norske tog, med norske signalsystemer og på norske strekninger, er det bare Microsoft Train Simulator (med add-ons)som duger, ellers er det gjerne USA, Tyskland og Storbritania som er gjengangere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...