.Andre Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ser at flere anbefaler denne skjermen, men er det noen andre skjermer i samme prisklasse som passer bedre til gaming? Eller kan jeg trygt gå for denne? Dell U2311H Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ser at flere anbefaler denne skjermen, men er det noen andre skjermer i samme prisklasse som passer bedre til gaming? Eller kan jeg trygt gå for denne? Dell U2311H Omtale av U2311H The two junior models, the 21.5-inch U2211H and the 23-inch U2311H, are good overall. With their user-friendly menu, sufficient setup opportunities, and neat exterior design they are going to be good for both home and work. They cost more than TN-based products, but the price difference is justified by the functional design and the e-IPS matrix which ensures large viewing angles. These two workhorse products won’t disappoint you. Jeg tror du kommer ganske greit ut av det med det tilbudet der Lenke til kommentar
thomit Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kan bare uttale meg om storebror U2410, men den er i alle fall helt ok til spilling ... samtidig som den er typiske "gaming" skjermer overlegen på alt annet. Lenke til kommentar
.Andre Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Takker for raske svar. Tror jeg går for U2311H Endret 13. august 2011 av .Andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå