andré87 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Vi har en TV, hvor det er stiplete vertikale streker nedover tv-skjermen på den ene siden. Er vel ca 4 stk stiplete linjer i forskjellige farger. Kom plutselig. Tv`n er er Panasonic TX-L32C2EA lcd tv. Lurer på om noen andre kan vite hva det kan være, eller om noen andre selv har vært borti noe slikt. Bilder: Endret 15. august 2011 av andre87 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hadde relativt lik strek på en Lg 50 tommer plasma. Levert til reperasjon, de mente panel var defekt. Ikke hensiktsmessig å reparere, får ny tv i løpet av noen dager. Kudos til netshop for god service Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Sorte flekker, striper og slikt betyr som regel at tv-en må fikses... Lenke til kommentar
lumfong Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 hadde noe lignende streker på min Sony 40" skjerm. Vis den er under 5år så kjører du bare rett til butikken med den. Jeg leverte min hos en viss oransje forhandler og fikk den tilbake ikke mindre en 2mndr etterpå, men den funker ihvertfall som fanken nå Lenke til kommentar
andré87 Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Takk for svar Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Det kan være lurt å ta kontakt direkte med service verksted. Lenke til kommentar
andré87 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 TVens panel var gått. Fikk ny TV....nice... Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå