Samara Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er det noen som vet om måter for å få kopibeskyttede DVD'er inn på data som fil, slik at jeg kan ha dem på min iPad2? Bruker programmet Aiseesoft som gjør om DVD'er til filer som kan legges direkte inn på iPad'n - og det fungerer strålende - men den klarer (logisk nok) bare å ta de som ikke er kopibeskyttet. Og da de fleste DVD'er i dag kommer kopibeskyttet, så gjør jo det at jeg ikke kan ha dem på iPad'n. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
tingo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 HandBrake kan visstnok gjøre dette, dersom rette programmer er installert. Jeg har ikke prøvd det selv, så jeg vet ikke om det faktisk virker. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Takk for forslag! HandBrake klarte å konvertere de DVD'ene jeg prøvde, men filene ble oppi 4GB, og helt umulig å se (hakket noe veldig). Det er forøvrig mulig det er en innstilling jeg ikke har funnet. Hvis noen har et annet forslag er jeg veldig takknemlig! Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Valgte du et preset? Du kan velge den som er for iPad, og da skal det funke: https://trac.handbrake.fr/wiki/Presets Lenke til kommentar
Samara Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Sent svar (beklager): Ja, jeg valgte iPad, men nei, det funket ikke. Forøvrig virker det som at Aiseesoft klarer å ta en del kopibeskyttede, men at det også er en del den ikke tar. Og jeg klarer ikke finne ut av hvilken forskjell det evt er mellom de den tar og ikke tar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå