Karina Hulesangerhule Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Hei kjpte meg ny tv i dag og tenkte jeg skulle koble opp min ps3 mot den det funket fint, helt til jeg skulle installere et spill (orignalt, ikke lastet ned). Jeg fikk beskjed om at det hadde kommet en programvareoppdatering og det innstallerte jeg. men da jeg skulle innstallere spillet stoppet det på 11%. den ville ikke gå videre! så jeg skrudde av ps3 (the rough way) og skrudde på igjen! men nå finner jeg ikke spillet! jeg har prøvd å ta spillet inn og ut, men det eneste stedet jeg kan finne det er under "spille datatjeneste", men jeg får jo ikke startet det derfra! hjelp Endret 13. august 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Prøvd med andre spill, fysiske eller noen du evt har lastet ned fra PS Store? Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 For det første så har dette INGENTING med Tven å gjøre. Kanskje CDen er ødlagt? Eller kanskje cd-spilleren på playstationen er ødlagt? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 hei igjen og takk for svar jeg har desverre ingen andre spill (lol), spiller ikke så veldig mye men jeg prøvde med en film. den kommer ikke opp :O Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 jeg håper ikke det er cd-en det er noe feil med. dette er første gangen jeg spiller det, fordi da jeg fikk det hadde jeg bare en gammal boks av en tv og spillet krever høy oppløsning osv. det er en fysisk cd, kjøpt i spillbutikk Lenke til kommentar
spacemonster Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Sikkert bluray-spilleren på PS3'en din som er ødelagt. Du må sende inn PS3'en på reparasjon eller kjøpe deler på Internett for å fikse selv. Først ville jeg nok ha prøvd å resette PS3'en aller først. Er du heldig funker det :-) Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 var nok ikke så heldig hvor leverer jeg den og hvor mye vil det koste? sånn ca? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 var nok ikke så heldig hvor leverer jeg den og hvor mye vil det koste? sånn ca? du skal ha 5 år med garanti, kjøpte du den fra elkjøp? jeg hadde samme problem, leverte den inn til elkjøp. de sendte den til Sony og etter 3 uker fikk jeg en splitter ny PS3. alt var gratis Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Levèr den der du kjøpte den, men ikke forvent å få den tilbake innen 3 uker. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Har ikke peiling på hvor den er fra! fikk den av broren min det var hans første, så når han kjøpte ny fikk jeg den gamle men jeg skal spørre han takk for hjelpen Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) slett all spilldata, fra det spillet, så funket det igjenfor meg, da samme skjedde med AC:B Endret 14. august 2011 av stelar7 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tror det er lurt å slette all spilldata ja. Høres ut som om installasjonen gikk feil, og maskina tror kanskje at installasjonen er utført. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Jeg slettet all data fra den, og tok reset og alt mulig. men den reagerer ikke på filmer heller, så det er vel leseren som er slitt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Da er det BluRay leseren ja. Da er det ikke noe annet å gjøre enn å sende den tilbake, eller du kan fikse den selv, men regner med du ikke er keen på det Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Om den ikke reagerer på filmer en gang, så er det nok leseren som er gåen ja. Da er det bare og sende den inn på rep Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kan være firmwaren til blu-ray leseren som gikk på trynet. ..før du leverer den inn, prøv å gå inn i vedlikeholdsmenyen (hold på knappen på ps3en til den slår seg av, hold knappen mens den skrur seg på, vent på to kjappe pip, slipp knappen). Og velg valg 3 - gjennopprett filsystem. .. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 var nok ikke så heldig hvor leverer jeg den og hvor mye vil det koste? sånn ca? du skal ha 5 år med garanti, kjøpte du den fra elkjøp? jeg hadde samme problem, leverte den inn til elkjøp. de sendte den til Sony og etter 3 uker fikk jeg en splitter ny PS3. alt var gratis For det første så er det ikke 5år garanti,vanligvis er det bare 1år,men 5år med reklamasjon,big difference. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 var nok ikke så heldig hvor leverer jeg den og hvor mye vil det koste? sånn ca? du skal ha 5 år med garanti, kjøpte du den fra elkjøp? jeg hadde samme problem, leverte den inn til elkjøp. de sendte den til Sony og etter 3 uker fikk jeg en splitter ny PS3. alt var gratis For det første så er det ikke 5år garanti,vanligvis er det bare 1år,men 5år med reklamasjon,big difference. 1 år værste jeg har hørt. man skal ivertfall ha 3 år med garanti Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Så så jenter. (No offence til TS) Garanti er noe en levrandør stiller for sitt produkt og er ikke lovpålagt. Garantien kan derfor variere fra 1 dag til ubegrenset. For at en levrandør skal kunne kalle noe for Garanti må dette være bedre vilkår enn hva som kunden har gjennom den lovpålagte reklamasjonsfristen. Vi har to reklamasjonsfrister i norge. 2 år eller 5 år. Alle varer skal ha minst 2 års reklamasjonsfrist uansett hva levrandøren sier. En vare har 5 års reklamasjonsfirst hvis man kan forvente seg at produktet skal leve vesentlig lenger enn 2 år. En pc har derfor altid 5 års reklamasjon. Er produktet vesentlig billigere enn tilsvarende produkter kan reklamasjonsfristen bli redusert. feks. en dvd spiller til 999,- har 5 år, mens en billig til 399 har det ikke. Det er viktig å merke seg her at man kan stille noen begrensninger i forhold til bruken. I garanti tiden er det levrandøren som må påpeke feil og årsak til feilen, mens det er kunden som må påpeke feil ved produktet i reklamasjons tiden. Kunden må sansynliggjøre at dette er en feil som har vært der fra dag en, dvs en feil som ikke har oppstått ved feil bruk men var en svakhet ved produktet når det ble levert. Levrandøren må på sin side motbevise dette. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 (endret) none taken Nipsen: tusen takk det hjalp desverre ikke, men jeg prøvde hvertfall takk for alle svar. tror jeg hører med de på elkjøp jeg Endret 14. august 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå