DementedAlbino Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Er på utkikk etter ett båt spill som er krigs basert. Har ikke funne noen gode alternativer så langt så lurer på om du kan anbefale meg ett. Er ett annet "båt" spill jeg leter etter også, men som jeg ikke husker hva het. Er veldig enkelt spill som går ut på at to spillere spiller mot hver andre. De gjemmer båtene sine på tur for så å skal plasere ut bomer i håp om å finne motstandaren.... Noen som vet hvilket spill jeg snakker om? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Er ett annet "båt" spill jeg leter etter også, men som jeg ikke husker hva het. Er veldig enkelt spill som går ut på at to spillere spiller mot hver andre. De gjemmer båtene sine på tur for så å skal plasere ut bomer i håp om å finne motstandaren.... Noen som vet hvilket spill jeg snakker om? Slagskip. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jane's Fleet Command og/eller noen av Harpoon spillene, Harpoon 4 er vel det nyeste og kommer vel om en måned eller 2 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Lurer litt på om Enigma: Rising Tide kan være verd et forsøk, men jeg tror ikke det er kommet ut i Norden. Jeg koste meg godt med demoen for en tid tilbake, håper det kommer hit snart. Hjemmesiden finner du her: http://www.enigma-game.com/ Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hehe, husker det var ett skikkelig tøft båtspill til vær alles kjære NES. Det het Boat Racing (eller noe slikt). NES hadde utrolig mange kule spill, altså! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 NES hadde utrolig mange kule spill, altså! Agree. De spillene jeg husker best er de jeg spilte på NES (og SNES). Savner gamledager når jeg tenker etter. Synd at spillene ikke er like nyskapende lenger, men det er jo en grunn til det også. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Ingen som husker Gunboat da? Fra 80-286 tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå