leorat Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 "ipod enheten kan ikke brukes fordi den nødvendige programvaren ikke er installert. kjør itunesinstallereren for å fjerne itunes, og installer deretter 64-bitsversjonen av itunes" for denne feilmelding når jeg kobler til ipoden! har gjort det som står over 4-5 ganger, uten noen forskjell! er det noen som har noe råd? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Restarte PC? Du har 64 bits operativ-system da? Lenke til kommentar
leorat Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 har gjort det, funket ikke! og jeg har 64-bits operativ system! Lenke til kommentar
leorat Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 aner ikke hva som har skjedd, var brått også! :/ Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kobler du i en "rask" diekte USB-port i PC'n... Lenke til kommentar
leorat Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) EDIT: klarte det! hvis andre lurer på dette senere så fulgte jeg denne linken, å gjorde følgende: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100809153620AARiiMK You need to reinstall iTunes, but firstly you have to remove several Apple products in a specific order before reinstalling iTunes. So open up your Control Panel then uninstall these components in the following order: * iTunes * QuickTime * Apple Software Update * Apple Mobile Device Support * Bonjour * Apple Application Support (iTunes 9 and later only) At this point you can now install the newest iTunes and you should hopefully be able to connect your ipod(s) without any issues. Endret 13. august 2011 av leorat Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Bra, lurt å ikke gi seg så lett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå