tudeluu Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 I gårkveld fikk jeg sony ericsson xperia arc. Den har fungert heeelt utmerket, helt til i kveld. Når jeg åpner tastelåsen, så ser alt helt fint ut, men plutselig blri skjermen gradvis svart. Og så når jeg trykker på en hvilken som helst knapp, så kommer det opp at jeg må skrive inn pin-kode. Jeg gjør det, alt ser fint ut, men så skjer det samme. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Prøvd å ta ut batteriet 5min og starte telefonen på nytt? Eller så Kan du evt. prøve å oppdatere den på Sony Ericsson Update Service (SEUS) Lenke til kommentar
tudeluu Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 har hatt ute batteriet lenge. Tok ut simkort og minnekort også, for å være på den sikre siden Men ble ikke bedre. Nå har den vært avslått i hele natt, så skal prøve den nå. Koblet den til pcén i går for å sjekke oppdateringer, men jeg fikk ikke kommet så langt før skjermen ble svart igjen. Har sendt mail til kundeservice, så jeg får vel svar fra de i morgen iallefall. Ser for meg at den bare må sendes tilbake... Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ja, det kan virke som du må sende den inn da ja.... Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Hvis dette er en telefon du har kjøpt ny, hadde ikke jeg akseptert noe annet enn ny telefon, om du bare har hatt den 1 døgn. Jeg hadde ikke godtatt at butikken ville sende den på service. Endret 14. august 2011 av Andre1980 Lenke til kommentar
tudeluu Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Har fått svar fra kundeservice. Om et par dager får jeg sånn returgreier i posten, slik at jeg kunne sende den inn. Og så stod det at jeg skulle få en ny fungerende telefon i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå