Kvassbert Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hei alle sammen. Jeg er en casual gamer som spiller litt innimellom. JEg spiller på PC, og lurte på om noen hadde tips til et bra bilspill? Gjerne med litt bykjøring, og gjerne med litt forskjellige typer biler. Det er ikke simulatorspill jeg er ute etter. På forhånd takk! Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hei! Etter min mening virker need for speed serien perfekt for deg! Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Nja, har spilt et av dem, og lurte på no litt annet? Synes det var greit, men ikke optimalt. Men takk for tipset. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ok hvilket av spillene har du prøvd..? Spillene er nemlig litt forskjellige... Og hva er det du vil ha annerleders? Det kan hjelpe meg med å finne et spill til deg hvis du sier det;) Lenke til kommentar
leorat Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 burnout paradise, konge bra! som nevnt over er nfs serien en bra serie! bykjøring så er det underground 1 og 2, carbon, most wanted og undercover! Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Den jeg anbefaler mest er most wanted og undercover! Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Men som sagt kan du si i litt mer detalj hcilke type spill du vil ha? Jeg er nemlig veldig hekta på bilspill jeg også, og har prøvd en del av dem Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 For spare penger mot Need for Speed kan du jo bare spy i DVD-brennern i stedet. Uansett, GRID er fantastisk, eller F1 2010. Dirt 3 er greit nok. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 GRID? Hva er det? Finnes det noe spill der en kan kjøre litt andre biler enn standard? F.eks normale biler, ikke racertyper. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 GRID? Hva er det? Finnes det noe spill der en kan kjøre litt andre biler enn standard? F.eks normale biler, ikke racertyper. Test drive unlimited tror jeg det heter. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 GRID? Hva er det? http://www.gamer.no/artikler/14420/race-driver-grid/ Lenke til kommentar
leorat Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 GRID? Hva er det? Finnes det noe spill der en kan kjøre litt andre biler enn standard? F.eks normale biler, ikke racertyper. Test drive unlimited tror jeg det heter. neineinei, dårlig valg! (med mindre du laster ned illegalt(pga gratis)) Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 På nfs most wanted og undercover kan du style (lage) din egen bil slik at du kan lage fks: normale biler Lenke til kommentar
leorat Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 På nfs most wanted og undercover kan du style (lage) din egen bil slik at du kan lage fks: normale biler yes, men det er en enda sterke "feature" i underground 2, som tilbyr mye mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå