Bruker-258193 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg tror familien min muligens har kastet cdene som følte med på Macbooken min da jeg kjøpte den. Jeg glemte å ta de ut av esken, og finner dem iallefall ikke igjen nå- esken er selvsagt kastet for måneder siden. Hva slags CDer følgte med på kjøpet av Macbook Pro? Var det kun iLife, eller var det programvaren også? (Jeg har nå i ettertid oppgradert til Lion via internett) Hva gjør jeg? Var de viktige? Må jeg kjøpe de på nytt? Lenke til kommentar
Marnæv Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Med min Macbook Pro fulgte det med 2 cder: Mac OS X og Applications. Lenke til kommentar
heggzor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 cdene er ikkje viktige dersom du ikkje går for bootcamp. de eneste ed inneholder er drivere og programvare for pc Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det fulgte med to plater på min MB Pro, en med OSX og en med iLife, så de inneholder litt mer enn drivere for Windows. - Mortis Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvis du trenger å feilsøke maskinvare ligger det verktøy for det på CD-ene som fulgte med. Samme hvis du av en eller annen grunn må reinstallere Mac-en, da trenger du de originale CD-ene. Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå