Anne Øverås Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Øyeblikket Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fint og sart udtryk Anne - sætter tanker i gang... Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Anne, jeg blir mer og mer imponert av dine bilder. Tenker på Munch når jeg ser dette. Dette er jo kreatift til tusen og tar fotografering til nye dimesjoner. (Håper jeg ikke tok for hardt i, men jeg mener det) Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Flott gjennomført! Synes det er vanskelig å kommentere slike bilder, da teknikk og tildels innhold ligger på et annet plan enn hva de fleste av oss andre ligger på. At det er gjennomtenkt, anderledes og kreativt er utvilsomt. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Malerisk vakkert Etterbehandlingen gjør dette "maleriet" til en udmerket veggpryd. Well done Anne;) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 DU ER SÅ FLINK TIL FINNE MOTIVER OG ETTERBEHANDLE DE OG SELVSAGT FOTOGRAFERE DE,TITTET IGJENNOM BILDENE DINE OG DET VAR VIRKELIG HYGGELIG OG GJØRE,MASSE IDEER FIKK JEG OXO,DU HAR SÅ UTROLIG MANGE FORSKJELLIG TYPER BILDER AT NESTEN MÅLLØS,LIKTE DET JEG SÅ.. ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD SØNDAG SMIL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg