Gå til innhold

Til alle Audi-eiere: Bruk blinklysene deres!

Kakeshoma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok uavhengig av bilmerke, det er generellt alt for mange som ikke bruke blinkelys. Jeg har øvelsekjørt i nesten et halvt år nå, jeg kan ikke fatte at folk glemme det, det gjør jo armen helt automatisk, spesielt om en har kjørt i 20 år burde en kunne det. Mor har hatt 2 ulykker pga at folk ikke blinke.

Synes jo at sauer og kua burde få blinkelys(koblet til hjerne), eller kanskje bare reparere gjære deres bønder? wallbash.gif

Lenke til kommentar

Snip

No shit, er alltid like morsomt at folk her sørpå klarer å bli overrasket over at det kommer snø hvert år. Det er jo under ett år siden neste gang :tease:

Snip

Er helt utrolig at vi som øvelseskjører klarer dte så mye bedre enn de som har hatt lappen i flere år.. Tror jeg aldri har sett en bil med "L" bakpå som ikke blinker.

Edit: Multisitat knappen er fin når man ikke ser den :whistle:

Endret av ChristianL
Lenke til kommentar

Ble forbikjørt av en idiot i en, gjett hva. Audi. Kom en bil i motsatt kjørefelt og Audien bare peisa på uten blinklys. Faen for en idiot.

Bil i møte under forbikjøring og du vektlegger blinklysbruken...?

Kanskje han hadde nok å ta seg til med og kjøre forbi og valgte å holde øya på situasjonen mer enn å informere deg om at han nå var forbi og pga. bilen i det andre feltet så ville han tilbake i samme felt som deg...

Face it, du veit han skal inn igjen etter å ha passert deg, så om han blinker eller ikke så kan du tenke litt sjøl, hva?

Lenke til kommentar

Bruker blinklys.

Til alle Volvo eiere, dere har en GASSPEDAL dere også!!!!!!!!!!!

Hjelper ikke med gasspedalen når det kun er 115 slitne hester i motoren. Takk til staten som har gjort det mulig for meg å kjøpe relativt stor, ny bil med liten motor.

Jeg har klampen i bunn, og e-Drive-hestene mine svetter ræva av seg.

Har forøvrig lagt merke til at XC90 eiere er dem som feilparkerer mest. De står på sperrefelt på parkeringsplasser osv.

Lenke til kommentar

Bruker blinklys.

Til alle Volvo eiere, dere har en GASSPEDAL dere også!!!!!!!!!!!

Hjelper ikke med gasspedalen når det kun er 115 slitne hester i motoren. Takk til staten som har gjort det mulig for meg å kjøpe relativt stor, ny bil med liten motor.

Jeg har klampen i bunn, og e-Drive-hestene mine svetter ræva av seg.

Har forøvrig lagt merke til at XC90 eiere er dem som feilparkerer mest. De står på sperrefelt på parkeringsplasser osv.

Haha :p Men har faktisk ikke observert en treig XC90 enda. Her hvor jeg bor møter jeg en Volvo V70 HVER ENESTE DAG som ligger i 40 i 50 sona, og det er på speedometeret, og nei, det er ikke samme bilen hver dag :p

Men har sikkert litt med å gjøre at bilen min Audi A4 var en av bilene som best ut i VG sin test som visste mest nøyaktig speedometer. Ligger jeg i 80 på speedo, kjøre den egentlig i 78. Har selv testa med fartsmålerene langs vegen. Så når Volvo kjører i 50 på speedo, så kjører den egentlig i 40??? (!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...