madman88 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hei Er det noe mulighet å få tak i et kort ,som jeg kan få noe penger på via banken eller andre måter eventuelt? Jeg har ikke noe fastjobb, så vanskelig via banken min tror jeg,men noen tips? Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Har ikke noe å si om du har jobb eller ikke. Skal du kjøpe noe på nettet? Kan ikke du bare låne et kort fra foreldrene dine og så betale cash til de? Lenke til kommentar
olealX Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Du kan sjekke spendon.no Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg forklarte meg nok litt dårlig Er det noen som det går ann å bestille kort/lån hos, som man kan betale tilbake hos? det jeg mente samme som mastercard f,eks gir til ca 5000-1000 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Mulig jeg er dum, men jeg skjønner ikke helt hva TS spør om. Selv har jeg et par kredittkort som jeg kan betale med og betale tilbake etter noen uker uten at det koster noe. Har f.eks. gebyrfri.no hvor de nylig satte opp kredittgrensen til 70.000 som er mye mer enn jeg kommer til å benytte. Det finnes masse kortselskaper som vil at du skal bruke deres tjenester. Men du må forhåpentligvis ha en viss kredittverdighet for å få bruke tjenestene deres. Og ikke bruk disse kortene for å havne i luksusfellen. De er kjekke å bruke når man har penger på konto, men er et helvete for de som ikke har det. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Du må nok skaffe deg en jobb, eller låne fra familie du kan stole på. Og for Guds skyld: IKKE ta opp noe gjeld du ikke er sikker på at du kan betale ned. Denne gjelden kan vokse ganske mye dersom du ikke betaler for deg, og lage problemer for deg resten av livet. Lenke til kommentar
kredittkortet Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 De fleste kortselskaper krever at du har en inntekt på over 130.000 i året, uten det blir det veldig dyre lån som for eksempel fra Thorn, som har rente på rundt 30 %. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå