Lyngaas Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Heisann. Den andre posten som har blitt skrevet her er av en venn av meg på samme bruker så ikke forvirr oss Har en Cooler Master V8 Kjøler og den viftestyrings greia er veldig dårlig for den kunne ikke festes i selve "ramma" som fulgte med som du skulle feste i kabinettet... Hvis dere kan forstå det da. Lenke til kommentar
J.I.Y Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 jeg bare dro av "knotten" man skal justere RPM og satt plata gjennom for å så sette på plass "knotten",men probleme mitt er at det ikke går an å justere RPM.... Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Du må dra knotten av justeringsdingsen for å få på festeplata. Dra av knotten, så må du ta av mutteren som sitter løst, mutteren brukes til å feste justeringen på festeplata. Når du har skrudd på mutteren fra utsiden (dette er viktig, ellers får du ikke festet justeringsknotten ordentlig i festeplata) setter du knotten tilbake. Om jeg ikke husker helt feil, men det har jeg ikke for vane å gjøre. Endret 14. desember 2011 av silkshade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå