Locci Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Heisann, Etter at den "gamle" maskina mi gikk duken i tordenværet så har jeg planer om og kjøpe meg ny. Mye av den gamle overlevde smellen, men lynnedslaget gikk rett i hovedkortet gjennom nettverksporten. Noe som førte til at alt av nettverk på maskina er dødt. Gidder ikke sitte med en pc som bare blir sykere og sykere så derfor har jeg bestemt meg og bytte ut alle hovedkomponentene. Har ramla helt av lasset av hva som er bra nå for tiden. Så søker forslag på CPU, Hovedkort, Skjermkort og Ram. Det som sto i maskina fra før var, GTX 275, Asus P5W DH delux, Q6600, 8GB Corsair ram, 4 S-ata disker og S-ata dvd brenner, Corsair 620W psu og alt var dytta inn i ett Lian Li PC6070BSCAND. Her beholder jeg PSU, harddisker, DVD brenner og kabinett Var litt trangt mellom skjermkortet og harddiskene så skjermkortet kan helst ikke være så mye større en GTX 275 kortet. Som dere ser så går det mest i Asus, Intel og Nvidia. Kan gå for andre ting men da skal det helst være en god grund til det Har kikka litt på 1366 fra intel, men har lite om ikke noe og sammenligne det med. Takk for alle forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå