Gå til innhold

CPU kjøler +2vifter

Lyngaas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det meste av CPU-kjølere burde vel få plass der. Kan varmt anbefale Noctua NH-U12P (har den gamle utgaven).

Det er nok bedre å gå for noen 120mm av god kvalitet enn billige 140mm. Men uansett vil jeg også anbefale Noctua sine vifter - de får gjennomgående gode omtaler. Selv har jeg 5 stk av deres 120mm ULN. De flytter nok litt lite luft hvis blodklokking er målet, men de er til gjengjeld helt lydløse.

Lenke til kommentar

Det meste av CPU-kjølere burde vel få plass der. Kan varmt anbefale Noctua NH-U12P (har den gamle utgaven).

Det er nok bedre å gå for noen 120mm av god kvalitet enn billige 140mm. Men uansett vil jeg også anbefale Noctua sine vifter - de får gjennomgående gode omtaler. Selv har jeg 5 stk av deres 120mm ULN. De flytter nok litt lite luft hvis blodklokking er målet, men de er til gjengjeld helt lydløse.

Hei,

Takk for svar!

Jeg har da kjøpt meg en Corsair A70 CPU kjøler, fikk gode tilbakemeldinger + 2 Noctua s12b FLX 120mm :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hvilken noise adapter bruker du?

For å ha så lavt støynivå som mulig ville jeg unngått å bruke adaptere og heller brukt en vifte kontroller. Det som er med adaptere er at du må bruke den som gir deg behagelige temp. under den høyeste/varmeste lasten du har. Noe som kan gi mere støy enn nødvendig hvis du kun skal se en film fra pc'n f.eks.

Lenke til kommentar

For å ha så lavt støynivå som mulig ville jeg unngått å bruke adaptere og heller brukt en vifte kontroller. Det som er med adaptere er at du må bruke den som gir deg behagelige temp. under den høyeste/varmeste lasten du har. Noe som kan gi mere støy enn nødvendig hvis du kun skal se en film fra pc'n f.eks.

Jeg skal bruke den som vifte på cooler master hyper 212 evo, og kan styre cpu vifta på hovedkortet med ai suite 2. Trenger jeg ikke å bruke adapter da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...