Slettet-YGj9hz Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hei, For ca. 3 måneder siden gikk telefonen min i bakke og knuste lcd skjermen. Jeg prøvde å få det fiksa gjennom netcom skadeforsikring, men siden det var min skyld og jeg bare hadde 40kr forsikringen ble det ikke dekket. Jeg lærte meg å leve med knust skjerm, siden telefonen fortsatt fungerte helt perfekt. Så jeg tenkte jeg skulle oppgradere forsikringen til 69kroners i stedet, den som dekker alt selvom det er min skyld. Nå har jeg klart å miste telefonen i do ved et uhell. Det jeg lurer på nå er: vil netcom gi meg en ny telefon pga. Vannskader med tanke på at skjermen var knust fra før? Håper på svar Takk Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Tror nok ikke du vil få erstatning for å være helt ærlig da du har allerede meldt fra om tidligere skade. Dersom du er heldig og de ikke har registrert meldingen om at du mistet den og knuste displayet kan det være du kan snike deg unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå