kjellsen220 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Har en opel vectra 1997 stv. I den siste tiden har det begynt å riste å lager en konstant kaklelyd ved bremsing. Det er større risting når man bremser hardere. Når jeg kjører så er det ingen risting, kun ved bremsing. Noen som hvet hva det kan være? Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Sjekk bremseklosser og bremseskiver. De kan være utslitte Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er det i rattet du kjenner ristingen? I så fall kan det være kast i bremseskivene foran. Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er det i rattet du kjenner ristingen? I så fall kan det være kast i bremseskivene foran. ^det. Noen som hvet hva det kan være? Så enkelt som kantkjøring (hvis du har gjort det) kan forårsake risting. Få en bilmekaniker til å se over bilen. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvis bremsepedalen pulserer så er det nok kast i skivene. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er vel ikke alltid man kjenner det i pedalen? Jeg testa en Baleno med kast i framskivene. Der kjente jeg det kun i rattet. Ikke i pedalen. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Er vel ikke så vanlig å kjenne det i pedalen siden bremsene er hydrauliske og bremsepedalen har ingen mekanisk forbindelse til bremsene. Garantert kast i bremseskiver foran. Skift skiver og klosser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå