Kjetil Øyen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Guitars Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Her var det gitarer i lange baner, nesten så en gamel amatørgitarist får tårer i øynene. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hard Rock Cafè i New York? Mener å dra kjensel på veggen selv om mine bilder av den er fra andre enden. Artig vinkling - alt for mange faller for fristelsen til å avfotografere slik rett forfra og får ikke den fine dybden du har her. Jeg hadde imidlertid ønsket meg skarphet helt ned til høyre bildekant Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Takk til Håkon og Espen.... Og Espen.....Ja det er i New York, veggen er lett gjenkjennelig for de som har vært der. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Artig foto. Hvor har du tatt bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg