FrihetensRegn Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Får ikke logget inn på itsl. Hatt samme brukernavn og passord i 4-5 år, og aldri koblet en e-post adresse opp mot brukeren. Kommer opp 'Brukernavn eller passord er feil'. Fikk logget meg inn for 2-3 dager siden :S Får samme beskjed, jeg er helt ny med Itsl. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Klassen min begynner å komme nå Er det mulig å bytte klasse? Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Klassen min begynner å komme nå Er det mulig å bytte klasse? Du får høyst sannsynlig ny klasse fra VG2 avhengig av hvilke programfag du velger. Lenke til kommentar
krix Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 finner ingen på det brukernavnet. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Er mulig å sjekke hvilken klasse du går i. Bare gå inn på tits learning - skolearena- timeplan Lenke til kommentar
Broes Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Kan man sjekke klasselister får vgs uten klasselister??? Endret 12. august 2012 av Broes Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Kan man sjekke klasselister får drammen vgs uten klasselister??? Vel for å sjekke en klasseliste så trenger du vel en klasseliste? Lenke til kommentar
Broes Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Uten, itslearing tilgang mente jeg! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Uten, itslearing tilgang mente jeg! Joda du får vite det første skoledag uansett, henger klasselister på veggen da. Lenke til kommentar
Broes Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Uten, itslearing tilgang mente jeg! Joda du får vite det første skoledag uansett, henger klasselister på veggen da. Men faen a, er i utlandet så får faen ikke vite hvilken klasse jeg kom i. Alle andre har fått vite det... Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Uten, itslearing tilgang mente jeg! Joda du får vite det første skoledag uansett, henger klasselister på veggen da. Men faen a, er i utlandet så får faen ikke vite hvilken klasse jeg kom i. Alle andre har fått vite det... Pass språket ditt unge mann, hvis du ser på hva jeg skriver så ser du at uansett så får du vite hvilken klasse du begynner i den dagen du kommer til skolen. Og hvorfor kan du ikke sjekke its learning i utlandet? Det verste som kan skje er at du må vente med å sjekke til du kommer til skolen eller hjem. Buhuu Edit: Og hvordan forventer du at jeg skal vite at alle vennene dine har fått vite det og at du er i utlandet? Hadde kanskje vært litt mer fristende å gi deg seriøse svar hvis du hadde vært litt hyggelig mot de som faktisk prøver å hjelpe deg. Endret 11. august 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå