Xabi.A Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Men har kommet meg inn på Itslearning da... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg har vært inne på min ITL, og vet selv at jeg kom inn på 1ST1. En vennine av meg kom inn på 1ST10, og postet hele klasselisten for 1ST9 og 1ST10. Men jeg har ikke funnet noe fra min klasse. Jeg gikk inn på ITL, og trykket på linken til Skolearena. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Man må ha passord (som man får ved skolestart) for å komme inn på fronter / it's learning. Ellers er det ikke vits i. Så siden trådstarte skal begynne på VGS, er det ikke mulig for han å sjekke dette før første klassetime. Dette stemmer jo ikke i alle tilfeller, just saying. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 En kamerat av meg (som begynner på en annen skole) hadde også funnet klasselistene sine. Tro det bare er skolen min som er litt tregere til å oppdatere, eller så får vi ikke klasselistene før skolestart. Men det gjorde vel ikke noe at jeg logget meg inn på ITL før jeg i det hele tatt har startet på skolen? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Oi, beklager. Burde lest hele tråden. My bad. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg fant det ut. Gikk inn på et fag, og sjekket deltakere. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 For dere som veit hvilken klasse dere har kommet i, men ikke hvem det har kommet i klasse med(It'sLearning): Søk - Søk etter brukere - Finn Hieraki - Finn fram skolen du går på - Finn fram klassen du er i - Trykk på søk I Vestfold (som jeg vet), gjøres det enkelt ved å gå inn på Itslearning, for så å finne skole og klasse. Åh? Jeg finner ikke ut om hvilken klasse jeg har kommet i enda (2. klasse) Lenke til kommentar
Porto Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvilken skole går du på? Noen skoler legger det jo ut senere enn andre. Greveskogen sine 2. klasser er i hvert fall ute. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Hmm... Virker som om klasselistene til Studiespes. kommer litt senere enn andre utdanningsprogrammer. Noen som har forslag til hvorfor ? Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Får ikke logget inn på itsl. Hatt samme brukernavn og passord i 4-5 år, og aldri koblet en e-post adresse opp mot brukeren. Kommer opp 'Brukernavn eller passord er feil'. Fikk logget meg inn for 2-3 dager siden :S Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvilken skole går du på? Noen skoler legger det jo ut senere enn andre. Greveskogen sine 2. klasser er i hvert fall ute. Thor Heyerdahl Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Har lurt på dette selv, og kom fram til at å sjekke facebook etter statusoppdateringer er det enkleste. Nesten alle skriver hvilken klasse de har kommet i, og om ikke noen av de har kommet i klassen din, er det normalt noen i kommentarfeltene Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Fant ut at eg fikk alt nytt på medling. yay. Men når jeg går innpå fag er det eneste som står HFK IKT. Sjekker deltakere der, 19k.. Noen tips til hjelp å finne klasse? nvm. Fant det Endret 15. august 2011 av NutrL Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Men har kommet meg inn på Itslearning da... Hvordan fikk du tilgang til its learning når du ikke har fått utlevert brukernavn og passord fra skolen enda? Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Men har kommet meg inn på Itslearning da... Hvordan fikk du tilgang til its learning når du ikke har fått utlevert brukernavn og passord fra skolen enda? Jeg fikk melding fra Hfk-skole i går rundt 20:00.. Fikk brukernavn og pw til fronter/itsl. Min gamle itsl har blitt slettet. De som begynner tip her(I Hordaland, Knarvik) har ikke fått. De må svare på om de skal gå mekanisk eller kjemi. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Men har kommet meg inn på Itslearning da... Hvordan fikk du tilgang til its learning når du ikke har fått utlevert brukernavn og passord fra skolen enda? Du må gå inn på Itslearning fra skolesiden din, slik at du blir sendt videre til der du skal logge inn. Så trykker du "glemt passord". Da må du skrive den samme e-posten som du brukte til MinID. Da vil du få en mail hvor du får vite brukernavn og en ny link slik at du kan lage deg et passord. Og da har du fått både brukernavn og passord Forståelig? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Men har kommet meg inn på Itslearning da... Hvordan fikk du tilgang til its learning når du ikke har fått utlevert brukernavn og passord fra skolen enda? Du må gå inn på Itslearning fra skolesiden din, slik at du blir sendt videre til der du skal logge inn. Så trykker du "glemt passord". Da må du skrive den samme e-posten som du brukte til MinID. Da vil du få en mail hvor du får vite brukernavn og en ny link slik at du kan lage deg et passord. Og da har du fått både brukernavn og passord Forståelig? Supert! Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Men har kommet meg inn på Itslearning da... Hvordan fikk du tilgang til its learning når du ikke har fått utlevert brukernavn og passord fra skolen enda? Du må gå inn på Itslearning fra skolesiden din, slik at du blir sendt videre til der du skal logge inn. Så trykker du "glemt passord". Da må du skrive den samme e-posten som du brukte til MinID. Da vil du få en mail hvor du får vite brukernavn og en ny link slik at du kan lage deg et passord. Og da har du fått både brukernavn og passord Forståelig? Hei igjen! Jeg gjorde som du sa, men fikk kun opp denne meldingen når jeg prøvde din metode: Du kan ikke endre passordet for noen av kontoene som er knyttet til denne e-postadressen. Er det da noe håp i form av alternative metoder? Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Merkelig. Har fungert for alle jeg kjenner. Kan hende at skolen din er litt strengere enn min, så du må sikkert logge inn med et passord du får på skolen. Vet ikke om noen andre alternative metoder, men kan si ifra hvis jeg kommer over noe Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har prøvd å sjekke på min fronter, men ingenting kommer opp. Da mener jeg ingenting. Jeg skal begynne på nydalen vgs(i Oslo) da. Kanskje det har noe å gjøre med at den er helt ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå