Xabi.A Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Skal starte på VGS neste uke og er spent på hvem jeg vil få som nye klassekamerater. Hvordan er det mulig å finne klasselistene? Det står ingenting på hjemmesiden til skolen jeg skal begynne på. Men er det mulig å finne det ut på It's Learning ved å få tilsendt nytt passord på mail (siden jeg ikke har logget meg inn der før)? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Skal starte på VGS neste uke og er spent på hvem jeg vil få som nye klassekamerater. Hvordan er det mulig å finne klasselistene? Det står ingenting på hjemmesiden til skolen jeg skal begynne på. Men er det mulig å finne det ut på It's Learning ved å få tilsendt nytt passord på mail (siden jeg ikke har logget meg inn der før)? Takker for svar Hva med å forsøke å ta en telefon til skolen, eller gå til skranken? Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Lurer på det samme. Finner ikke klasselistene på min id, VIGO, heller ikke it's learning eller hjemmesidene til skolen. En venn av en venn postet en klasseliste på facebook, så jeg vet ikke om noen skoler får vite det før og noen ikke får vite det før de begynner. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 er ikke klasselister tror jeg , men du kan se hvilken klasse du er kommet i. Derfra kan du sammenligne med andre Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Hvor sjekker man hvilken klasse man har kommet i da ? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 I Vestfold (som jeg vet), gjøres det enkelt ved å gå inn på Itslearning, for så å finne skole og klasse. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Har søkt gjennom hele Itslearning, og finner ingenting. Regner da med at de ikke har lagt ut noe enda Lenke til kommentar
thiho Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Du kan sjekke klasselista di på fronter. Du bruker da gamle brukernavn og passord fra ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Dette virket i hvert fall i fjord: Gå inn på et fag på It'slearning og trykk på deltakere Der bør alle i klassen stå. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Du kan sjekke klasselista di på fronter. Du bruker da gamle brukernavn og passord fra ungdomsskolen. Hmm... tror ikke den nye skolen bruker fronter + prøvde det ut, men gikk ikke an å logge inn Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Dette virket i hvert fall i fjord: Gå inn på et fag på It'slearning og trykk på deltakere Der bør alle i klassen stå. Når jeg trykker på fag på hovedsiden, kommer det bare opp: IKT Elev. Hvis jeg går inn på Skolearena og trykker "Fagene med gruppelister", kommer det ingenting opp Edit: Det at hjemmesida til skolen min er nede, kan det bety at de oppdaterer listene? Endret 13. august 2011 av jespio19 Lenke til kommentar
Porto Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 På itslearning kan det gjøres ved å trykke på Søk - Søk etter brukere - Finn hierarki. Da skal det komme en liste over skoler i fylket, og da kan du bare velge skole, for så velge klasser. Slik funker det i hvert fall i Vestfold. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 På itslearning kan det gjøres ved å trykke på Søk - Søk etter brukere - Finn hierarki. Da skal det komme en liste over skoler i fylket, og da kan du bare velge skole, for så velge klasser. Slik funker det i hvert fall i Vestfold. Prøvde det nå, og det dukket bare opp noen ansatte. Tror ikke listene er lagt ut enda dessverre... Får prøve igjen om noen dager Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 På itslearning kan det gjøres ved å trykke på Søk - Søk etter brukere - Finn hierarki. Da skal det komme en liste over skoler i fylket, og da kan du bare velge skole, for så velge klasser. Slik funker det i hvert fall i Vestfold. Prøvde det nå, og det dukket bare opp noen ansatte. Tror ikke listene er lagt ut enda dessverre... Får prøve igjen om noen dager Prøvde jeg og, fungerte utmerket Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 På hierkiet sto det bare navnet over barne- og ungdomskolene i byen. Får vente noen dager til... Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 En del skoler flytter rundt på elever når de lager klassene for å få en ønsket fordeling av kjønn, karakterer, bosted og andre parametre. Dermed er det godt mulig du kan se klasselister i uka som kommer men at folk flyttes rundt omkring fram til skolestart. Dermed ville jeg ikke legge veldig mye følelser i hvilken klasse du ender opp i før ihvertfall første skoledag. Cobos Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hvor kan man logge seg inn på Fronter? Prøvde gjennom Utdannings portalen til Østfold, men kommer ikke engang inn i Portalen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hvor kan man logge seg inn på Fronter? Prøvde gjennom Utdannings portalen til Østfold, men kommer ikke engang inn i Portalen. https://fronter.com/ostfoldvgs/ Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Man må ha passord (som man får ved skolestart) for å komme inn på fronter / it's learning. Ellers er det ikke vits i. Så siden trådstarte skal begynne på VGS, er det ikke mulig for han å sjekke dette før første klassetime. Endret 14. august 2011 av Quote Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kom inn nå, men står ikke mye.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå