dkvam Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 (endret) Hei! Har nettopp oppgradert til Windows XP PRO , og følgende problem har dukket opp uten at jeg har klart å fikset det. Hver gang jeg skal ha en ny CD inn i CD-romen (ASUS52X) , så må jeg starte maskinen på nytt for å få den til å registrere CD'en. Uansett om jeg trykker aldri så mye Oppdater , eller prøver å gå inn på CD'en. Dette begynner å bli en smule irriterende snart.. Noen som kan gi meg noen veloverveide triks? Endret 11. august 2005 av dkvam Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Er ikke sikkert, men kanskje dette kan fikse det: Åpne regedit og gå til denne addressen :HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMControlSet001ServicesCdrom Der er det en nøkkel som heter AutoRun REG_DWORD - Dobbelklikk på denne. Dersom verdien er 0 endre den til 1 og start maskinen på nytt. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Denne var allerede satt til 1 , hmmm. Merket at Audiograbber finner ut om jeg setter i ny CD , men ikke WindowsXP Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 jeg og har samme problemet med noen cder Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Prøv å avinstallere cd-rommen fra enhetsbehandlingen og start maskinen på nytt. Verdt et forsøk Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Prøvde det tidligere , uten nevneverdig resultat. Men nå , som ved et mirakel , etter at jeg konverterte alle HD'ene til NTFS , så begynte CD-rom'en å oppføre seg normalt. Så lenge det varer! Kanskje dette gjorde utslaget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå