Maefteda Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Ahaha. Skrev i kamptråden at det var klokkerein takling. Har ikke oppdatert noe i det siste for noen lag uansett, så jeg trenger hjelp om jeg skal få det opp på fote igjen. Kan ikke du prøve å skrive en litt objektiv beskrivelse av situasjonene til Man Utd for og imot(lykke til) de siste par rundene, så kan du hjelpe til med å få tråden i gang igjen. Men å forvente at du kan bidra med noe konstuktivt er vel som å tro på julenissen, er det ikke det? Endret 26. november 2011 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Vist man har en grov dommerfeil i første omgang, f.eks feilannullering av mål. Hvorfor blir ikke laget tilkjent målet når andre omgang begynner? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er ikke objektiv når det gjelder Manchester United Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Rooney skulle hatt rødt kort etter å sparket en liggende Colo et halvspilt første omgang. Newcastle fikk en feildømt strafe som endte i mål. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Du glemmer Fabio, din jævla ABU! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Prøv å skriv de litt slik som jeg har gjort i førstepost. Fargelegg gjerne med grønn eller gul for å si om det er tvilsomt eller soleklart. Da kan jeg copy paste eller gjøre små fikses og få det opp. Nå blir jeg uansett opptatt en liten stund. Fotballkamp. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 For meg koker sesongen så langt ned til at vi skulle har 4 poeng i denne og Liverpool kampen men ikke skulle hatt noen poeng mot Chelsea. Altså dommerene har fratatt oss 1 poeng Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Unnskyld meg, men når du bommer på 10 mega sjanser som du kan avgjøre selv har ikke dommern skylda. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Hvorfor klager du da på Øvrebø... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Unnskyld meg, men når du bommer på 10 mega sjanser som du kan avgjøre selv har ikke dommern skylda. Jo det har han Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Sto han i veien på skudda deres heller? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Feil er feil. Hadde ikke Newcastle fått straffe og 1-1, hadde ikke Man Utd vært nødt til å putte en av de 10 megasjansene. Er faktisk enig med Limbeck på denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Tråden handler om dommerfeil, ikke utelling. Prøv å være objektiv folkens. Er man ikke det dør tråden ut i vissvass. Endret 26. november 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Jeg blir vel flådd viss jeg mener balotelli sin utvisning er pga hans rykte og liverpool sin patetiske omringing av dommeren? Tåpelig av balotelli no doubt, og han bør få en skyllebøtte. Men det siste gule kortet er så utrolig billig. Skrtel er nok stolt. Endret 29. november 2011 av Everket Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det er da soleklart gult kort isolert sett. Kan sikkert diskuteres om de to situasjonene skal føre til rødt til sammen. Men gule er de begge to, og da er jo regelen klar.... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Synes også det gule var strengt, og latterlig Barcelona-esque, tihi Maffe, oppførsel av Liverpool-spillerne. Lenke til kommentar
magb Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Albue mitt i trynet = strengt Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Uflaks. Spillere går omtrent alltid inn i en hodeduell med armene hevet for å få ekstra spenst, bedre balanse, etc. Ikke noe å gi gult kort for. Skjønt, hvis dommeren mente at det var et tilsiktet slag burde han gitt rødt, ikke gult. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Synest som sagt det gule var klart eg. Men om det skal føre til rødt er jo en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå