Gå til innhold

Dommerfeil PL 11/12

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool-Manchester. United får en feilaktig dømt corner som fører til ny corner som fører til mål. Liverpool fratatt 2poeng.

Liverpool - Manchester United. Suarez fikk et billig frispark i 1. omgang, hadde det ikke blitt dømt ville mest sannsynlig United beholdt ballen, spilt den mellom seg 10-12 ganger før Evans hadde smelt ballen inn fra 35 meter, klint opp i krysset. United fratatt 3 poeng.

Kan forøvrig ikke huske at corneren var feil, heller. Tviler vel på at noen har video av situasjonen? :p

Endret av Ashley Young
Lenke til kommentar

Du snakker om meg?

Ingen er nøytrale og det finnes ingen fasit på hva som er rett eller galt. Som jeg har sagt flere ganger også tidligere er ikke dette noen fasit, men bare en måte å ha oversikt og referansepunkter når en eventuell diskusjon(det vil skje) rundt dommerfeil avgjørende for PL 11/12 kommer til å komme. Derfor har jeg med beskrivelser, slik at man lettere kan vurdere selv. Dette med feildømte frispark og cornere gjelder absolutt alle lag, og jeg kommer aldri til å ta det med på listen, uansett lag. Hvis ikke kunne jeg like godt ført opp alle feildømte/ikke dømte frispark i farlige posisjoner siden det kan føre til mål.

Du trenger ikke å gjøre deg til, ingen som tror du ikke er bitter.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Hadde faktisk absolutt null interesser i hvem som vant kampen idag. Har ikke noe spesielt imot Manchester United og har faktisk sagt tidligere i år at jeg håper dere tar serien i år, med City og Chelsea som alternativer.

Du kan klage dersom noe lignende skjer med et annet lag, hvor jeg fører opp hendelsen. Feildømt frispark kommer derfor ikke med. Hvor skulle grensen gått da isåfall? Hadde det variert utifra hvor gode straffeskytere man hadde? Det at Liverpool fikk et feilaktig frispark betyr ikke at Giggs kan feige ut av muren uten kritikk.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde vært spennende å se deg komme med annet enn one-liners en gang iblant. Jeg kommer uansett aldri til å overbevise deg, så jeg legger diskusjonen død for min egen del nå. Orker ikke bruke mer energi på det her.

Endret av Maefteda
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, du tar feil. Den er i beste fall tvilsom, tipper det er derfor Maefteda ikke har den med.

Sannsynligvis har han ikke tatt den med for ingen har posta den enda.

Skjønner hvorfor du ikke ser at den er soleklar, for i din verden er det vel ingen andre enn "sky4" som kan få dommerhjelp er det?

Lenke til kommentar

Yes, der overbeviste du skikkelig. Litt banning og hissighet kombinert med en "video" som viser et stillbilde fra den mest opplagte vinkelen hvis man ønsker å få det til å se ut som hands. At videoen i tillegg er redigert med sangen "we love you arsenal" gjør troverdigheten din ennå større.

Ballen er for øvrig fortsatt i luften på det bildet, ballen treffer ham et halvt sekund senere i bryst/skulder/overarm-regionen. Som jeg sa først: den er i beste fall tvilsom.

edit: Saklig Big Tone, men ikke mer å forvente fra den kanten.

Endret av Solaar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...