The Hoff Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det du lirer av deg er som vanlig helt bak mål. Jeg sier som Thomas Seltzer sier om Trygdekontoret - dette er ytringsfrihetens latrine. Og du er kongen. Like tåpelig som alltid. Men da gidder jeg ikke mer. Bedre for blodtrykket mitt å ikke bli utsatt for det utrolige våset flere her inne lirer av seg fra tid til annen. "Hat" mot en fotballklubb for tydeligvis mennesker til å overse de mest opplagte fakta og rasjonelle tanker. Jesus for en gjeng. Fundamentalister nærmest. Ignorerte brukere, herlig funksjon. Ha et flott liv i den vernede bedriften dere kvalifiserer dere for. God natt. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hat mot fotballklubb? Det er da merkelig at "hatet" dere har mot City får hele klubben til å virke latterlig. Alt dem gjør er tydeligvis latterlig, selv om de vinner 5-1 er det latterlig - til og med at klubben har hatt en supporter i 50 år og som blir opprørt er det latterlig, men når Young diver i høyeste klasse er det en situasjon som kan diskuteres. Forstår ikke hvorfor dere er på et online forum hvis dere skal ignorere alle som kommer med kommentarer mot latterlige utsagn. Ja jeg har gjort det, men jeg prøver iallefall å holde meg for god til å komme med kommentarer på personen - selv om det kan sprekke. Godt vi vet at dere ignorerer rubbel og bit. Bare for at det går ampert i en diskusjon. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Det du lirer av deg er som vanlig helt bak mål. Jeg sier som Thomas Seltzer sier om Trygdekontoret - dette er ytringsfrihetens latrine. Og du er kongen. Like tåpelig som alltid. Men da gidder jeg ikke mer. Bedre for blodtrykket mitt å ikke bli utsatt for det utrolige våset flere her inne lirer av seg fra tid til annen. "Hat" mot en fotballklubb for tydeligvis mennesker til å overse de mest opplagte fakta og rasjonelle tanker. Jesus for en gjeng. Fundamentalister nærmest. Ignorerte brukere, herlig funksjon. Ha et flott liv i den vernede bedriften dere kvalifiserer dere for. God natt. Nok en gang klarer du ikke gi deg. Du forstår virkelig ikke at det er sånne som du som forsøpler dette forumet og ikke oss andre? Ta å sett deg ned, pust dypt inn og gå inn på din egen profil. Så klikker du på innlegg og tråder du har startet og ser hvor mye konstruktivt du har bidratt med det siste halvåret. Eller vent litt, jeg skal spare deg for tid, svaret er som engelskmennene så enkelt sier det: FUCK ALL. I hver jævla tråd du deltar så bidrar du med null og ingenting, det eneste du gjør er å komme med nedsettende kommentarer om andre brukere. Jeg har faktisk tilgode å se deg komme med et eneste konstruktivt innlegg som provoserer til ny tankegang kontra å provosere enkeltbrukere. I lang tid har du nå vært her og bare snakket om hvor mye bedre alt var før, så derfor spør jeg deg - hvorfor i helvete finner du ikke et annet forum å spre spydighetene dine på? Endret 15. april 2012 av Solaar 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 men når Young diver i høyeste klasse er det en situasjon som kan diskuteres. Du må lese. Det Hoff tilter på her er Phil helmuts latterlige kommentar om at dommeren er kjøpt og United stort sett bare driver med korrupsjon. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg har lest og forstått det hvis du tror annet. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Kan ikke huske å ha uttalt noe "hatsk" mot City i de baner du nevner, så hva du rører med nå vet jeg ikke. Har heller ikke diskutert noe rundt straffen til Young. Han blir hektet, men hiver seg som om han skulle bli skutt. Jeg blir oppgitt når mennesker bevisst sprer feil, løgner og utrolig lavpannede konspirasjonsteorier. Eksempler: "United etterforskes for korrupsjon"' "Blir ikke overrasket hvis United er innblandet i korrupsjon/dommerfiksing/etc." "Young er den verste diveren i PL" Når man skriver sånne ting er man enten A) Utrolig lite opplyst / uintelligent B) Et "troll" eller C) For negativt innstilt mot en klubb at man ikke klarer/makter å tenke rasjonelt/logisk. Sånt har jeg fra og med nå bestemt meg for at jeg ikke vil utsette meg for, av frykt for at jeg kan bli det minste påvirket. Ser på det som giftstoff for hjernen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hvorfor snakker du om diven til Young? Hoff har ikke nevnt det her inne? Tror faktisk om eg ikke husker feil så kritiserte han, som de fleste andre, diven. Så kommer Phil Bullshit jr. med tidenes latterligste uttalelse. DET er det som diskuteres her nå.Ikke diven til young. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Til opplysning Solaar så har jeg aldri vært en av de som har klagd på at alt var bedre før. Se der, nok en soleklar faktafeil fra din side. Var dessuten for et par-tre dager siden i en relativt fornuftig diskusjon i Chelsea-tråden. Se der igjen, nok en soleklar faktafeil fra din side. To på rappen det, kan sikkert gå mer i dybden også, men nå skal jeg drive med annet vettugt. Takk for praten. PS, du trenger ikke svare på dette innlegget. Eneste grunnen til at jeg leste det var fordi jeg ikke visste at man må klikke på "skjul" for å faktisk skjule innlegg fra ignorerte brukere, det er ikke en default funksjon når man legger til brukere i listen. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hva har korrupsjon å gjøre i en dommerfeil tråd? Hvis jeg har forstått konseptet rett er det dommerfeil som skal diskuter. Jeg har lagt merke til at han kom med den kommentaren og la det være. Jeg reagerer bare på at det skal gå til angrep på personen å bevise et punkt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Til opplysning Solaar så har jeg aldri vært en av de som har klagd på at alt var bedre før. Se der, nok en soleklar faktafeil fra din side. Var dessuten for et par-tre dager siden i en relativt fornuftig diskusjon i Chelsea-tråden. Se der igjen, nok en soleklar faktafeil fra din side. To på rappen det, kan sikkert gå mer i dybden også, men nå skal jeg drive med annet vettugt. Takk for praten. PS, du trenger ikke svare på dette innlegget. Eneste grunnen til at jeg leste det var fordi jeg ikke visste at man må klikke på "skjul" for å faktisk skjule innlegg fra ignorerte brukere, det er ikke en default funksjon når man legger til brukere i listen. Ok, da er du en av de som har bidratt til at alt er verre nå, uansett - poenget mitt står - du er en flekk på dette forumet, selv om du sitter hjemme og er fornøyd med spydighetene kan jeg love deg at ingen andre jubler. Du evner ikke å diskutere ditt eget eller andres lag saklig, alt som gjelder United er rosenrødt og alle som ikke deler dine meninger er «horer», benekter du den? Jeg skjønner ærlig talt ikke hva du gjør på et forum der du vil møte meninger som er annerledes enn de du finner på redcafé, er det bare for å trolle? Hvis du en vakker dag skriver et fornuftig innlegg så skal jeg være den første til å gi deg kudos for det, men vi vet begge to at det du bedriver her inne 90% av tiden er rent tull. Endret 15. april 2012 av Solaar 7 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hva har korrupsjon å gjøre i en dommerfeil tråd? Helt enig. Skjønner overhodet ikke hvorfor noen kommer med slike patetiske ting her i tråden. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Greit, var kanskje litt i overkant krass. Beklager isåfall hvis noen ble personlig såret. Poenget mitt består likefullt. Utsagnene og argumentene er helt bak mål. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Kjenner meg virkelig ikke igjen i din beskrivelse av Hoff solaar..... Det kunne vært mange av brukerne, men vil ikke akkurat si at det er spot on om Hoff. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg evner faktisk å diskutere laget "mitt" saklig. Har jeg ikke gjort det i dag? Og hva er egentlig ditt fantastiske bidrag til dette forumet? Jeg er selvsagt ikke den rette til å bedømme mitt eget bidrag, men noe bedre eller dårligere enn ditt er det neppe. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Er ikke så rart at ikke du skjønner det Jotun, dere er jo som snytt ut av samme nese. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Og hva er egentlig ditt fantastiske bidrag til dette forumet? Han er veldig flink å fortelle andre at de er dårlige. Er ikke så rart at ikke du skjønner det Jotun, dere er jo som snytt ut av samme nese. Thank you. Kommer det fra deg er det jo et kompliment. Siden du så sjeldent har rett allikevel. Se der. Samme nivå. Imponert? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg evner faktisk å diskutere laget "mitt" saklig. Har jeg ikke gjort det i dag? Og hva er egentlig ditt fantastiske bidrag til dette forumet? Jeg er selvsagt ikke den rette til å bedømme mitt eget bidrag, men noe bedre eller dårligere enn ditt er det neppe. Den store forskjellen mellom oss to er at jeg 99% av tiden diskuterer sak mens du ikke evner å gjøre det men går rett på person. Denne gangen er et hederlig unntak fra min side, til ære for deg og dine. Og hva er egentlig ditt fantastiske bidrag til dette forumet? Han er veldig flink å fortelle andre at de er dårlige. Er ikke så rart at ikke du skjønner det Jotun, dere er jo som snytt ut av samme nese. Thank you. Kommer det fra deg er det jo et kompliment. Siden du så sjeldent har rett allikevel. Se der. Samme nivå. Imponert? Ikke spesielt imponert, det innlegget der holder jo det samme saklighetsnivået som du stort sett bruker. 5 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Feil, igjen. Kjedelig dette. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Well said Solaar. Forøvrig la jeg det bare frem som en mulighet, noe som det såklart er. Eksempler: "United etterforskes for korrupsjon"' "Blir ikke overrasket hvis United er innblandet i korrupsjon/dommerfiksing/etc." "Young er den verste diveren i PL" 1) Hvem sa det? Alt jeg sa var, og jeg quoter: "Man United er i en etterforskningssak om korrupsjon". Det er viss forskjell, men kanskje DU burde ta litt selvkritikk nå og si du dreit deg ut ved å anta noe... 2) Det er min personlige mening. At du er uenig i den bryr meg ikke, jeg har rett til å mene det uten at knoll og tott skal angripe meg personlig. Dere kan ignorere meg, si det jeg skriver er BS, men ikke prøv å fornærm meg som person. Det blir litt smålig. Er du ikke enig? 3) Young er verre enn Suarez hvertfall. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Og hva er egentlig ditt fantastiske bidrag til dette forumet? Han er veldig flink å fortelle andre at de er dårlige. Andre som i andre lag? Vel da har jeg bare en ting å si - guilty as charged. Men hvis du mener andre som i andre brukere så er jeg veldig uenig, jeg tenker som regel flere ganger før jeg poster noe negativt om andre brukere og når jeg først gjør det så forsøker jeg å vri det til noe konstruktivt slik at man unngår persondiskusjoner for det er som hoff helt riktig sier: kjedelig. Og det ødelegger forumet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå