Gå til innhold

Dommerfeil PL 11/12

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta en titt på dømmingen i the championship, da hadde man ikke snakket om dårlige dommere i Premier League

Så fordi nivået er dårligere i The Championship så skal man fortsatt ta til takke med dårlig dømming i andre ligaer/nivåer? Logic is a bitch isn't it..

Lenke til kommentar

Ta en titt på dømmingen i the championship, da hadde man ikke snakket om dårlige dommere i Premier League

Så fordi nivået er dårligere i The Championship så skal man fortsatt ta til takke med dårlig dømming i andre ligaer/nivåer? Logic is a bitch isn't it..

Har jeg påstått det? De dårligste premier league dommerene blir sendt ned til championship for å dømme. Dommere gjør feil noe annet ville stride mot menneskets natur. Avataren din var glad da dommeren glemte brilliene isine igjen i Dublin

Lenke til kommentar

Ja, men tenkte på at de mente det ikke var straffe når Fulham spilleren fikk ballen i hånden og den endret retning

Åja, du leste nok "ref review" helt øverst der. De er skrevet av enkeltpersoner og vil høyst sannsynlig være litt biased. Det du burde se på er først og fremst "Debatable Decisions - Week X". Der er det fem/seks stykker som tar for seg situasjonene som oppstod i løpet av den og den runden.

For United sin del ser det forøvrig slik ut (per gameweek 31):

MANCHESTER UNITED:

Avgjørelser FOR:
R 03 Arsenal	Patrice Evra (feilaktig straffe)  
R 05 Chelsea	Chris Smalling (offside-mål)  
R 09 Man City   Micah Richards (ingen straffe).  
R 20 Newcastle  Demba Ba (ingen straffe)	
R 24 Chelsea	Danny Welbeck (feilaktig straffe)  
R 28 West Brom  Manchester United (feilaktig straffe)	
R 30 Fulham	Danny Murphy (ingen straffe)

Avgjørelser IMOT:
R 03 Arsenal	Andrej Arshavin (ikke rødt kort)  
R 04 Fulham	Kevin Davies (ikke rødt kort)  
R 05 Chelsea	Ashley Cole (ikke rødt kort)  
R 06 Stoke	  Jonathan Woodgate (ikke rødt kort og ingen straffe)
R 13 Newcastle  Hatem Ben Arfa (feilaktig straffe)  
R 16 Q.P.R.	Danny Welbeck (feilannulering av mål)  
R 17 Fulham	Danny Welbeck (ingen straffe)  
R 18 Wigan	Javier Hernandez (ingen straffe)  
R 21 Bolton	Zet Knight (ikke rødt kort)  
R 23 Stoke	Patrice Evra (ingen straffe)

Tre strake FOR, sikkert derfor det blåser litt i mediene om hvordan vi alltid får avgjørelsene til vår fordel.

Er det virkelig kun registrert 7 avgjørelser for? Hva med Nani sitt offside mål mot oss? Alle verdens tv bilder viser at det er dommermål, Itillegg mener jeg også at straffe nr 1 som kom på SB var feilaktig, mulig jeg er inhabil til å si det men.

Lenke til kommentar

Man United-spiller Young fører fot mot Aston Villa-spiller og konstruerer et straffespark. Lignende situasjon som en Man United-spiller gjorde mot Chelsea, men denne er hakket verre da Young overdriver forferdelig. At dommeren blåser, betyr en av to ting. 1. Evneveik. 2. Kjøpt.

Gjennom en hel sesong så syns jeg dommerne har vært helt absurd forferdelige. Og det samme som sies hver gang om at det jevner seg ut over sesongen, gjelder ikke hver eneste gang. Denne sesongen har vært en helt katastrofal sesong for dommerstanden i England. At det er mulig.

Lenke til kommentar

Å så sinna. Just face it

"Bébés United-overgang etterforskes av politiet

Portugisiske korrupsjonsjegere er på saken, skriver The Times."

Det er fakta. Manchester United blir enten de vil eller ei, enten de har gjort noe galt eller ei, blandet inn i saken. At politiet etterforsker overgangen vil si at de etterforsker alt rundt den, så skjerp holdningen din selv.

Dere manchester fanboys tåler ingenting, jeg skriver et innlegg, og seff kommer en Manchester fanboy med et ironisk innlegg for å påpeke at det liksom er helt uvirkelig. Det er det ikke, og det er fakta.

Personlig heller jeg mot evneveike dommere, men om det en gang skulle komme en korrupsjonssak i England, som i Italia, så vil jeg ikke bli det grann sjokkert om Manchester United er involvert på en eller annen måte.

Det skal være måte på hvor ofte et lag kan få avgjørende fordeler før det stilles spørsmålstegn. Og nei, det blir ikke det samme å dømme straffe eller ikke om det er uavgjort i en kamp, eller om et lag leder med 3 mål.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Atkinson godkjenner et mål i Chelsea - Spurs kampen (F.A. Cupen) som aldri var inne.

Handler bare om Premier League den tråden her, men herregud for en avgjørelse. Sier litt om FA som lar denne inkompetente dusten få dømme en kamp igjen rett etter han dreit seg noe vanvittig på draget angående Balotelli på Song.

Fra twitter: MartinLipton

So a referee who couldn't see Balotelli stamp on Song could see that was over line?

Lenke til kommentar

Phil. Enten så er du for dum, eller så maler du som vanlig fanden på veggen. Manchester United etterforskes ikke. Det er kun agentbyrået i Portugal som etterforskes.

Og det angående korrupsjon. Ingen annen klubb i England/verden har så mye oppmerksomhet rettet mot seg. Det er helt umulig for en klubb i den posisjonen å komme seg unna med noe slikt. Dessuten er det ingen utstrakt kultur for korrupsjon i England som det er i typiske sydhavsstater (Italia, Spania, etc.).

Det du lirer av deg er som vanlig helt bak mål. Jeg sier som Thomas Seltzer sier om Trygdekontoret - dette er ytringsfrihetens latrine.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Angående Bebe-stuffet som ble nevnt her. Det er ikke United, det er Jorge Mendes og agentfirmaet hans. United har gjort alt riktig, de har betalt de pengene de skal. Underveis har pengene mellom gamleklubben til Bebe og Jorge Mendes blitt borte. Legg til at Jorge Mendes kjøpte 25(?)% av rettighetene til Bebe dager kort tid før overgangen, så bør man skjønne at det er han som er skurken her.

United er jo bare blitt ett offer for at Jorge Mendes solgte Bebe til dem. Her er det en person som har tjent penger, og det er Jorge Mendes.

Sånn, ferdig med den saken.

On topic, mye dårlig dømming de siste ukene.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...