The Hoff Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Uintelligent, bitter og også blind. Jeg vinner, lykke til senere. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg skjønner ikke hvordan man kan forsvare det en gang, jeg avfeier det som trolling, er nok best for alle parter. Dessuten synes jeg det er litt defensivt å komme med den der «det skjer med alle lag»-holdningen. Våkn opp, det gjør ikke det! United på OT er i særklasse, de eneste som ikke ser det er sveiseblinde Utd-fans. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Min erfaring er at alle topplagene får mer avgjørelser med seg enn de mindre lagene. United har "alltid" vært et topplag, og har dermed fått mer med seg enn f.eks City og Chelsea de siste 10 årene. Endret 8. april 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Uintelligent, bitter og også blind. Jeg vinner, lykke til senere. Stakkars den psykologen som må danne en profil på deg. Virker å være en god del som mangler der. Jeg skjønner ikke hvordan man kan forsvare det en gang, jeg avfeier det som trolling, er nok best for alle parter. Dessuten synes jeg det er litt defensivt å komme med den der «det skjer med alle lag»-holdningen. Våkn opp, det gjør ikke det! United på OT er i særklasse, de eneste som ikke ser det er sveiseblinde Utd-fans. Såfremt ikke encellede organismer plutselig har kommet seg ut på internett så tar jeg det som trolling. Ellers er United i særklasse sesong etter sesong. Har dog ikke vært like framtredende denne sesongen som tidligere sesonger.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Enig med det Teipball skriver, og selvsagt henger det sammen med at de beste lagene skaper mer på siste tredjedel og at det på den måten øker sjansene for at slikt skjer. Jeg har ingen problemer med hårfine avgjørelser og et feilaktig idømt straffespark i ny og ne, det skjer med alle. Men det er noen lag som utmerker seg når det gjelder slike hårreisende avgjørelser som dette, og de lagene holder til i toppen. Også helt enig med deg Stefan_B (nå står ikke verden til påske, jeg er enig med en Arsenal-fan), men det som overrasker meg er at også den oppegående delen av Utd-leiren ser ut til å fornekte at dette skjer, det finnes ikke et snev av anerkjennelse på at det muligens kan ligge noe i det, de går rett i skyttergrava hver eneste gang slikt oppstår. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 http://www.debatabledecisions.com/ 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Litt leit at jeg ikke greide å holde denne tråden i gang, og jeg burde hatt med ihvertfall også Tottenham og Man City fra starten. Likevel er det mye å gjøre for en stakkars sjel, og tråden var alltid avhenging av bidrag fra flere. Kanskje jeg skal prøve igjen neste år. Når det gjelder debatten om Man Utd får dommerhjelp eller ikke er jeg usikker. Tror det kan ligge noe i at det er et ekstra press mot å dømme for United, men samtidig er det ofte sånn at dommere korrigerer seg selv i forhold til hva de har gjort tidligere i kampen. Kampen idag er i grunn et godt eksempel. Man Utd unngår offside og får straffe og rødt kort på filiming. For alle som ikke heier på Man Utd er det selvsagt at matchen allerede har kommet i Man Utds favør, mens for de som holder med Man Utd, så blir det 1-1 i feil når dommer prøver å rette på avgjørelsen han helt sikkert var litt i tvil om. Godt mulig dommer hadde dømt hands på Onouha(?), da han sklei med seg ballen utenfor 16, hadde det ikke vært for straffen han blåste tidligere. Så jo det samme med Mason ifjor. Dømte 2 straffer fordel West Ham mot Man Utd i starten av kampen, 1 som var på kanten(av 16). Dette førte til litt komensasjonsdømming senere i matchen, som gjorde at Vidic slapp unna rødt og feilaktig straffe til Man Utd. Det er slik dårlige dommere gjør, og jeg er redd Mason er en av dem. Det går uansett begge veier, og er ikke eksklusivt Man Utd, selv om disse 2 eksemplene har vært sånn. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Ja, og? I fjor (eller var det året før?) fikk Chelsea 3-4 mot United som følge av dommerfeil. Er temmelig kjipt når ting som dette nå skjer i hver eneste kamp man ser på. Da ser ikke du mange kamper. Det er som regel ikke lagenes ferdigheter som lenger avgjør kampen, men dommerenes inkompetanse.. Tøvprat fra ende til annen. Som regel vinner det beste laget, f.eks som tidligere i dag. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Martin Atkinson overser er soleklart rødt kort på Balotelli. Gir ikke engang frispark til Arsenal. http://www.youtube.com/watch?v=i4Nh7w95-_s&feature=youtu.be Endret 8. april 2012 av Stefan_B 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Også helt enig med deg Stefan_B (nå står ikke verden til påske, jeg er enig med en Arsenal-fan), Begynner du å bli mjuk Solaar? 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Norwich snytt for straffe. Rett etter putter Hottentottene. Skandale!!!! Hårreisende at dommeren skal påvirke hvem som kommer til CL eller ikke. FA er i lomma til Redknapp. 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Grant er i offside før situasjonen oppstår og de holder hverandre like mye begge to, avgårde med deg trollgutt. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Norwich snytt for straffe. Rett etter putter Hottentottene. Skandale!!!! Hårreisende at dommeren skal påvirke hvem som kommer til CL eller ikke. FA er i lomma til Redknapp. De vil jo ikke skade forholdet sitt til kommende manager. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Norwich snytt for straffe. Rett etter putter Hottentottene. Skandale!!!! Hårreisende at dommeren skal påvirke hvem som kommer til CL eller ikke. FA er i lomma til Redknapp. rettferdigheten seiret. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Wigan snytt for mål vs Man United. Wigan-spiller står i straffefelt og "hindrer" De Gea. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ingen soleklar dommerfeil Philly. Derimot: Wigan fikk en corner de aldri skulle hatt, resultatet vet vi alle. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Wigan scorer på en corner de aldri skulle hatt. Det går opp i opp. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hahaha, dere er faen i meg utrolige. En soleklar feildømt annullering er grei mens en feildømt corner er stor dommerfeil? Fantastisk. 4 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Les din xxxx, den er ikke soleklar. Wiganduden dytter DDG inn i målet. Obstruksjon kalles det. Billig? Muligens. Soleklart feilaktig? Nei. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå