Gå til innhold

Dommerfeil PL 11/12

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2

-Liverpool burde få straffe på soleklar hands i 1.omg

-Håpløs rødt kort på Reina

Atkinson er en vits.

Lenke til kommentar

Selv om det er relativt lett å se i reprise at han ikke er nær, skjønner jeg at dommern gir rød kort. At fotballen er betent med falske og ryggløse spillere som jukser seg til fordeler er et like stort problem som dommerfeil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tredje, selv om den første ikke spiller i Newcastle lengre. Dessverre har det blitt et unødig onde, "alle" gjør det, selv om det ser så jævla patetisk ut. Ser det ofte, spillere kaster seg for å vise dommer at det var et slag eller noe lignende, og dommer dømmer. I situasjoner hvor spilleren ikke kaster seg dømmer ikke dommeren (se f.eks Mata/Yaya Toure-episoden).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skandaledømming etter 14 minutter av Premier Leagues klart dårligste dommer. Nemlig Lee Mason. Gir Shaun Derry rødt kort og gir straffe til Manchester United når Ashley Young er først i offside og deretter faller ufattelig lett. Rett og slett skandaløst..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt krise, jeg trekker tilbake det jeg sa igår om rubler, dirham, pund og dollar. Eller rettere sagt jeg korrigerer det: FA aksepterer også dollar i tillegg til rubler og dirham.

Denne tråden mistet jo piffen etter at Maefteda konkluderte med at det var uinteressant å følge andre lag enn sky sine favoritter, det er synd for det er jo ingen tvil om at enkelte lag har fått helt latterlig mange kampavgjørende avgjørelser i sin favør. Og før noen kommer sytende med en eller annen nettside hvor en internettnørd har samlet det han kaller objektive fakta så kan jeg opplyse om at jeg faktisk ser kampene og oppfatningen om at United får mye drahjelp på OT er ingen myte, det er reinspikka fakta.

At PL muligens kan avgjøres med noe slikt er hinsides.

Endret av Solaar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dessuten var 911 iscenesatt av amerikanske myndigheter og hverken holocaust eller månelandingene har noensinne funnet sted.

Så tåpelig er innlegget ditt. Internett-nerd med statistikker foran Internett-nerd uten statistikker, hver eneste gang.

• Liker 4
Lenke til kommentar
At PL muligens kan avgjøres med noe slikt er hinsides.

Det er dette som er en skandale. Har man uflaks med dommerene så kan man faktisk bli fratatt en tittel eller to og det tullet med at "det jevner seg ut utover sesongen som går" er bare en dårlig unnskyldning.

Jeg vil heller ha videodømming og pauser/avbrytelser på 4 sekunder innimellom viktige avgjørelser enn så feilaktige avgjørelser som vi ser i hver serierunde pdd. Det er i det minste rettferdig og det skal godt gjøres å være uenig i videobevis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dessuten var 911 iscenesatt av amerikanske myndigheter og hverken holocaust eller månelandingene har noensinne funnet sted.

Så tåpelig er innlegget ditt. Internett-nerd med statistikker foran Internett-nerd uten statistikker, hver eneste gang.

Ja.. Uniteds 4 av 6 mål mot Chelsea i år er mål som kommer av dommerfeil.

Lenke til kommentar

Ja, og? I fjor (eller var det året før?) fikk Chelsea 3-4 mot United som følge av dommerfeil.

Som jeg prøver å si: Det er en skandale for alle lag. Er temmelig kjipt når ting som dette nå skjer i hver eneste kamp man ser på. Det er som regel ikke lagenes ferdigheter som lenger avgjør kampen, men dommerenes inkompetanse..

Endret av Stefan_B
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...