Gå til innhold

Dommerfeil PL 11/12

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg oppdatert det som har blitt snakket om i tråden, mulig jeg ikke fikk med meg alt. Jeg vet at det er flere situasjoner som jeg ikke enda har fått tatt med, fra det som ikke har blitt nevnt her i tråden også, men det får enten jeg eller noen andre lete gjennom senere. Føler at Arsenal er ganske godt oppdatert, siden supporterne deres her har vært flinke til å rapportere hendelsene i denne tråden.

Har ikke tatt med noe fra City, Tottenham eller noe annet enn de "4 store", siden jeg ikke gjorde det fra starten av sesongen. Får heller ta de med til neste år, dessverre.

Fortsett å meld fra, diskuter og klag, så lenge det er konstruktivt(Hei Limbeck).

Lenke til kommentar

LFC - Newcastle for noen dager siden:

Cabaye med knottene rett i leggen/ankelen på Spearing. Hadde det vært en centimeter til høyre eller venstre hadde spearing vært ute med knekt fot. Soleklart rødt, og smått utrolig at dommeren, som står 3 meter fra med øynene på dem, ikke ser det/synes det er stygt/farlig.

Og albuen til Coloccini i trynet på Bellamy var heller ikke vakker. Men vanskelig å se om den var med vilje eller ikke, så må vel konkludere med at Bellamy var max uheldig i den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Den ser ganske klar ut på det bilde jeg så, men bildet er lite og man får ikke se hele situasjonen. Ser man hele episoden, og mangelen av klager og reaksjoner fra tottenham så er den faktisk ikke så klar. Balotelli er i ubalanse, har ingen ide hvor parker er, så jeg synes det blir rimelig far fetched at han med vilje sparker parker i hode.

Det gule kortet er iallefall helt feil.

Hva med van persie som feiret slik balotelli gjorde - med t-skjorte men unngår gult kort? Mens balotelli selfølgelig fikk gult kort. Det er helt tydelig at balotelli blir forskjellsbehandlet pga et dårlig rykte.

Jeg blir overrasket viss fa ikke stenger balotelli ute for minst 4 kamper.

Balotelli har jeg liten respekt for, på banen, men det går faktisk over stokk og stein for enkelte. Litt objektivitet må man da klare mane frem.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Korrigert - Manchester United:

Uke 3: Andrej Arshavin skulle blitt utvist for en klar stempling.

Patrice Evra får en billig straffe på stillingen 6-2.

Uke 4: Kevin Davies skulle blitt utvist for taklingen på Cleverley.

Uke 5: Chris Smalling er i offside på første målet til United.

Nani er i offside på andre målet til United.

Ashley Cole skulle blitt utvist.

Uke 6: Jonathan Woodgate skulle blitt utvist for taklingen bakfra på Javier Hernandez.

I samme situatjon skulle United hatt en klokkeklar straffe.

Uke 8: Charlie Adam får et helt feilaktig idømt frispark i forkant av Liverpool-målet.

Uke 9: Micah Richards skulle ha fått en straffe når han blir taklet av Anderson.

Uke 13: Newcastle United får en 100% uforsvarlig og feilaktig idømt straffe.

Uke 16: Danny Welbeck blir feilaktig avblåst for offside og United fradømt ett mål.

Uke 17: United blir snytt for en klokkeklar straffe når Senderos feller Welbeck.

Uke 18: United blir snytt for en straffe når Alcaraz feller Javier Hernandez.

Sammon blir helt feilaktig utvist, helt uforståelig avgjørelse av Phil Dowd.

Uke 19: Demba Ba kunne kanskje fått tildelt en straffe i duell med Ferdinand.

Uke 21: Zet Knight er griseheldig som slipper unna med gult kort der han skal ha rødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...