Pin up Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Hei! I dag har jeg spist FIRE bananer med masse kanel + ristet sesamfrø OG noen biter med ananas (og har ikke tenkt å spise noe mere i dag). Hvor lenge skal jeg jogge for å forbrenne alle kaloriene? Det er jo relativt mye kcal og karbs i bananer.... HJELP!!! Endret 13. august 2011 av Pin up 1 Lenke til kommentar
XoideX Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Bare sitt i sofaen å slapp av, du forbrenner når du tenker Du kan ikke tenke sånn, spis hva du vil, og tren ved siden av. Lenke til kommentar
Pin up Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Det er rundt 90 kcal i en banan, og jeg har spist fire + ristet sesamfrø og ananas. La oss runde det opp til 500 kcal. Hvor lenge må jeg jogge for å forbrenne disse kaloriene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Helt umulig tankegang du har der. Kroppen har ikke begynt å fordøye maten du akkurat har spist engang, så det hjelper ingenting å springe noen runder rundt huset hver gang du føler du har overspist. Lenke til kommentar
Pin up Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Helt umulig tankegang du har der. Kroppen har ikke begynt å fordøye maten du akkurat har spist engang, så det hjelper ingenting å springe noen runder rundt huset hver gang du føler du har overspist. Så hvis jeg tar meg en joggetur nå, så vil ikke det forbrenne noe? Hæ... Hvor lenge skal jeg vente da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Du er redd fordi du er under halvveis på anbefalt inntak PÅ DIETT klokken 16:00? Det du burde være redd for er at du idag omtrent utelukkende har fått i deg karbohydrater. Fiks mentaliteten din. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå