Gå til innhold

Anti-rasist er et kodeord for anti-hvit

Pasi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må være travelt og gå rundt å ha så mye tvangstanker som det enkelte her inne har, gå ut og se virkeligheten, ikkje det dere finner på høyreekstreme forum.

Jeg ser du bor i Ålesund, ergo er du ikke kvalifisert til å diskutere multikultur. Alle som ønsker kvalifikasjon må flytte til Groruddalen, gjerne med barn, for å se hvordan det er å leve som hvit i minoritetsstatus.

Blir du med meg til groruddalen? Veldig flott sted. Bilbranner stadig vekk gjort av trist ungdom som ikke har noe annet å gjøre.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Denne artikkelen består av så mye løgn at det er direkte kvalmende. Nico69 burde virkelig våkne opp og oppsøke bedre kilder.

Det er ingen plan om å utrydde den hvite rase. Det er ingen som mener det er så mye bedre å snakke om den "svarte" eller "brune" rase, mens den "hvite rase" er to ord man ikke bør nevne! Folk er bare møkk lei av alt dette lite betydningsfulle rase-våset. Ingen forsøker å benekte at mennesker er forskjellige, men det er nok slik at vi kan fint fungere sammen med hverandre! Det er heller ikke slik at anti-rasister, som er tolerante mennesker, ønsker å utrydde sin egen rase. En annen ting, som jeg finner EKSTREMT provoserende, er at dere støtt og stadig skal fortelle om hvor slemme folk er mot dere. "Ånei, alle kaller oss rasister eller sier at vi hører hjemme i KKK" eller "Folk bruker den hvite manns forbrytelser fra fortiden mot oss i dag". Dette er reinspikket bullshit, og hvis dere møter noen som argumenterer slik mot dere så skal dere le dem i trynet på den måten jeg sitter sog ler av dere. Ingen rasjonell person forsøker å rettferdiggjøre noe som skjer i Norge i dag med at sørstatne holdt svarte slaver. Så ikke lat som om dette er et reellt problem - Stoltenberg & Co gir vel FAEN i hva som skjedde i sørstatene for lenge siden.

Milde himmel.. Beklager, men jeg kjenner at jeg ikke tolererer bullshit. Jeg burde øve meg på det.

Flott. Et innlegg kun bestående av følelser og subjektiv oppfatning.

Måten du argumenterer på er slik: "Nei, det er ikke sant fordi jeg sier det".

Hvorfor drar du inn KKK? Artikkelen sier klart og tydelig at alle som motsetter seg fremmedetnisk innvandring, blir kalt rasister. Du kan ikke kunsten å argumentere skjønner jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

(snip)

Flott. Et innlegg kun bestående av følelser og subjektiv oppfatning.

Måten du argumenterer på er slik: "Nei, det er ikke sant fordi jeg sier det".

Hvorfor drar du inn KKK? Artikkelen sier klart og tydelig at alle som motsetter seg fremmedetnisk innvandring, blir kalt rasister. Du kan ikke kunsten å argumentere skjønner jeg.

Så det jeg skrev er basert på følelser, mens det du limte inn fra den nettsiden er kalde og harde fakta? Det må forresten være lov å komme med subjektive meninger innimellom. Gjør ikke du også det? Det er mulig jeg husker feil nå, men jeg kunne sverge at blant annet du og Wyrd er ganske sterke talsmenn for at "den hvite rase" skal forbli "ren" (eller noe sånt), og dere har ingen spesielt gode argumenter bortsett fra at dere ønsker det.

Min subjektive mening er at begge "parter" i disse debattene angriper hverandre. Samtidig så spiller begge parter offer. Det er fryktelig barnslig og hemmer en god diskusjon. Her på forumet kryr det nemlig av små-rasister eller innvandringskritiske som elsker å fortelle hvor slemme alle er mot dem. Bruk heller energien på ordentlige argumenter - ikke krangling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

(1) Demonisering av hvite. Dette kan føre til hvit selvforakt.

(2) Innvandring fra den tredje verden blir tvunget på ALLE hvite land og KUN hvite land.

(3) Tvungen integrering er det første steg mot assimilering (raseblanding). Assimilering er ikke tvunget direkte, men alle som motsetter seg dette vil bli fordømt og kalt "rasist".

(4) Alle som protesterer mot det pågående folkemord mot den hvite rase eller deler av det, vil bli fordømt og beskyldt for å være en "rasist" eller "nazistsomvildrepeseksmillionerjøder"

1) Et mangfoldig samfunn er ikke redd for forandringer

2) Invadere fra tredjeverden flykter for det meste til andre land i den tredjeverden der volden ikke er like stor, eksempelvis flyktningleirer i Afrika.

3) Tvunget integrering vil ikke fungere, derfor er det viktig å være åpen for våre nye landsmenn og inkludere dem dagliglivet og få dem integrert gjennom skole og arbeidslivet. Første steg er å ikke tvinge innvandrere til å gå på trygd gjennom å stakksaliggjøre dem men heller få dem i arbeid.

4) Den pågående folkemordet mot hvem? Bostiakrigen?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...